Obeskrivligt vackert !

 
 
HAPPY WEEKEND ! 
 
Heeej finisar !! 
Allt väl ??
Helgen går som vanligt i massa hög fart. 
Har ni hittat på något speciellt ? eller somhär bara tagit det lugna  ?
 
Vi har varit en sväng hos svärmor idag och hjälpt med lite saker och haft mys fika Så mysigt !
 
 
 
Naturen så här års alltså, obeskrivligt vacker!
 Ett helt hav av vitsippor. Och när de liksom bildar en matta av vita och gröna blad 
man inte kan låta bli att stanna upp, njuta...
 
Att stå i ett HAV av vitsippor... Alltså va vackert det är. 
De börjar tom bli lite väl långa nu men så fint det är.
 
Min #HappiChallenge ...
Ja men idag så är det ju Att få vara med familjen och mysa, godfika med svärmor och att få uppleva denna underbara natur som man lätt glömmer år efter år hur fint det ser ut 
N J U T A !! 
 
 
 
All Kärlek ❤️
Ny  dag i morgon .. 
Nu ska jag gå rundan innan sängen och gosa med sovande barn 
Kramar & Kärlek!
 
 
 
Publicerat i Allmänt / vardagsrum
Taggar: #HappiChallenge / gofika / livingroom / vardagsrum / vår
#1 / / Annelie:

När jag ser dina bilder på alla vitsippor, kom jag att tänka på där jag är uppvuxen (Värmland), ifrån det samhälle jag kommer ifrån inte alls långt från huset vi bodde i, fanns det massor, ja då menar jag MASSOR,, man såg inte något annat på marken än vitsippor,,, det var sååå vackert.

Härligt att ha nära till era familjer så ni kan åka över på en fika,,, DET saknar jag jättemycket.

Ha nu en riktigt Trevlig Valborg... // Kramar Annelie

#2 / / Mirre - Sweetwords:

Vitsippor är så fint

#3 / / Eva`s blogg:

Åh så vackert ja vi skall vara glada av att få uppleva en så vacker natur det är ingen självklarhet fin valborg vännen kramis

#4 / / Linda:

Det är ju så himla vackert med alla vårblommor :-)

#5 / / Ama de casa:

Verkligen fint!

Ha en härlig valborg :-)

#6 / / Johanna Utterberg:

Så fina bilder och helgen går verkligen i en hög fart! :) sv: Åh, ja det gör jag med och jag har ju lite sånt i webshopen. Bara att klicka dig in på www.stylemood.se om du vill beställa något :D Kram!

#7 / / Biggeros:

Så vacker vitsippmatta!! Härligt att bara avnjuta våren och med fint sällskap! Trevlig Valborg🤗

#8 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

Åh så tjusigt :) Här snöar det idag och jag bara grinar typ.

#9 / / åsa i åsele:

Dina bilder på vitsippor är ju helt fantastiska, jag har ju typ sett en å annan enstaka vitsippa... men aldrig sånna mängder som Du visar. Helt otroligt. Så vackert.

Vet Du... vi fick besök av brandkåren igår kväll :) Helt otippat... men nån hade ringt in och larmat om en eventuell brand.

kram

#10 / / Netti Starby:

Åh vad vackert med ett hav av vitsippor! <3 Kramis

#11 / / Jennifer Queen:

Alltid lika fina bilder här hos dig :D
Glad valborg :D

#12 / / Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet:

Men så fint med alla vitsippor :)

#13 / / elin:

Fina bilder! Glad valborg<3

Åh så vackert :). Såg årets första vitsippor själv idag :D.

Vi har varit på två tipspromenader idag :)