Nytt & Spännande

 
Före & Efter 
 
Jamen godfredag säger jag och vad skönt det känns med långhelg nu igen
God kväll min vän. Har du haft en bra dag?
Hoppas att allt är väl och er helg startat på bästa sätt. 
 
 
Har ni några valborgsplaner?
 
Vi har ju en eld nästan precis där vi bor nu så kanske går dit bort Beror lite på väder och vind me
Brukar ni söka upp någon eld?
 
 
 
Nymålad och bytta knoppar 
Så fick vi sätta lite parfymer och sånt  som stor tjejerna har det blev ju extra fint då ...  :)
ja såklart det blev  ♥
 
 
Japp här har vi då alltså   F.ö.r.e.   då vi köpte den såg den ut såhär så lite bättre skillnad blev det väl ?
sessan är jätte nöjd det är huvudsaken  ♥
 
 
 
 
 
Lite spännande på kvällen oxå med kvällsbelysning på Ja det blev så fint tyckte hon lilla sessa♥ hjärtat 
 
 
 
 
Min #HappiChallenge ...
Ja men idag så är det ju  Att något gammalt utan färg kan bli fint och nytt med lite färg och knoppar 
Och en GLAD Sessa me   ♥
Att färg och en ny byrå kan göra så mycket för ett litet hjärta 
 
Nu somnade hon nöjd och lycklig idag med sin nya byrå 
 
Alltså hur härligt är det inte med FREDAG?!? Älskar känslan!
 
En lite längre ledig helg då skatterna har ledig på måndag då 
Haft en mysig kväll här med min lilla goa familj  
Let´s Dance och go fredagsmat ....   LOVE IT !! 
 
 Hyffsat avspänd och redo att ta helg 
 En alldeles särskilt fin långhelg  önskar jag er!
Hoppas vi alla får njuta lite fint vårväder och välkomna maj-månad med trevligheter:
 
All Kärlek 
♥ 
 
 
#1 / / J:

Så fint!!

#2 / / Mirre Sweetwords:

Vart jättebra

#3 / / Annelie:

Wow, så SNYGG byrån vart.
Förstår att din dotter är överlycklig, hade jag också varit.

UCHAMEJJEN, idag står det som spö i backen här.. *muttrar*
Blir en dag med mycké sängliggandes, för att kika på film / serie.

Ha en jättefin lördag vännen.. // Kramar Annelie

#4 / / Anita:

Supersnyggt!!

#5 / / Eva`s blogg:

Ja man kan med små medel göra underverk :) det visar du oxå super fint :) ha en fin lördag kramis

#6 / / Linda:

Åh så fint det blev!!

#7 / / Kattis:

Blev ju jättebra med lite färg och nya knoppar, ser ut som en helt annan byrå!😛
Ibland blir det brasa beror på om vi orkar ta oss dit eller inte på kvällen...vi får se, annars ska vi fira min mors födelsedag imorron!☺

#8 / / Ama de casa:

Så bra det blev :-)

Här blir det ingen valborgsbrasa, finns inte här. Vi tar det till midsommar istället, då firar spanjorerna med att tända brasor på stränderna :-)

Wow så fint det blev! 😊

#10 / / Jennifer Queen:

Bloggmiddag ikväll annars inget planerat :) Hoppas du får en bra dag :D

#11 / / Johanna Utterberg:

Vad fin byrån blev och ja tänk vad lite färg kan göra skillnad! :) Kram

#12 / / Netti Starby:

Åh vad fint det blev! <3 Kramis

#13 / / Sussi:

Men oj vilken skillnad det blev när den var vit. Supersnygg och bra jobbat :)
Jag jobbar sista april och första maj så för mig blev det bara en helg på 1 dag (idag lördag). Men jag hinner ändå med middag hos vänner på kvällen sista april :) Det finns en brasa precis i närheten av var dom bor. Det blir nog ett besök dit efter middagen kan jag tänka :)
Kram

#14 / / elin:

Åh så fint!<3

#15 / / JoJo:

det blev ju en helt annan byrå! den blev ju superfin!! :D hoppas att din lördag är bra! kram

#16 / / Cassandra:

Alltid kul med nya saker :D

Blev jättefint :).

Vi ska ut till sonens pappas hemby eller vad man ska säga och där ska vi bland annat gå på tipspromenad :)

#18 / / J:

Så fint!!