Möblera om & Tacksamhet

 
L Å N G  F R E D  A G 
 
Hey Darlings!

G.L.A.D.   P.Å.S.K   fina ni !  

Hej hallå mitt i påsken!

Hoppas allt är väl med digoch Hoppas att du har en fin påskhelg. !!

Kikar bara in det allra kortaste för att önska er alla en rikligt fin påskhelg

Vill önska  er alla härliga påskdagar med godmat, påskharar och härligt sällskap och allt det där som hör påsken till

 
 
Japp här har vi bönan EBBAn bebbAn skatt som fixat sitt rum idag igen 
OCH mami du måste lägga ut och visa hur jag gjort om möblerat om 
Vi flyttar sängen byrån runt runt och ja nu är det såhär .. Ett tag förmodar jag .. 
Ja vad ska man annars göra sådär på en långfredag ? 
Jo va och handlade i stora affären oxå med massvis andra 
Trodde jag dog innan jag va hemma aj aj ont ! Men mat måste vi ha och när jag får bärhjälp såå 
 
 
 
 
TACKSAM ja.... 
ja det är jag ... tacksam att jag kan få fira PÅSKEN tillsammans med de jag älskar mest 
GLADA att vi är så friska som vi är 
Lite förkylda, ont i knä och rygg.. men ja va är väl det ??
Vi är indå pigga friska så att vi kan ses och fira påsken DET är jag TAcksam för !! 
Säger som jag alltid gör.. det finns alltid de som har det värre....
som är svårt sjuka och inte kan /får uppleva detta 
KÄRLEK säger jag bara #HappiChallenge 
 
 
 
 
 
Tänkte bara jag skulle visa oxå innan vid fika time idag 
Två st söta härliga sessor 
Visst är de med i allt man pratar och sociala eller tja... eller inte ? 
Med näsan i telefonerna tror ja halva tiden tills mamma sa till hallå sen när har vi telefoner vid fika o mat? 
 
 
 
 
 
 
 
Glad fortsättning på Påsken  till dig kära ❥
Ta hand om dej så hörs vi helt enkelt och ha en.
fin dag i morgon 
 
Kramar & Kärlek!
Stor kram och på återseende ♥ ALL KÄRLEK ♥ 
 
 
 
 
 
 
Publicerat i Allmänt / Påsk
Taggar: #HappiChallenge / barnrum / flickrum / påsk / sessornasrum / tjejrum
#1 / / Days by Johanna:

Så fint ommöbleringen blev. Jag ändra med om på mitt rum massor med gånger när jag var liten. Nu blir det inte så mycket, Erik tycker inte det är så kul haha..

Var med och handla, hela parkeringen var smockad, tur jag bara skulle ha ett par saker så jag var snabbt ute igen

#2 / / Jennie:

Jo då, vi fick tag på BVC men vi fick inte komma och väga henne. Det var fel bvc tant som mannen talade med :(

trevlig påsk på dej fina. <3

#3 / / J:

Så fint!!

#4 / / Eva`s blogg:

GLAD PÅSK TILL ER ALLA KRAM KRAM

#5 / / Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet:

Vad fint med ljusslingan på sänggaveln :)
Glad påsk!

#6 / / Ama de casa:

Hoppas ni får en underbar påskafton! :-)

#7 / / Linda:

Åh, jag älskar att möblera om!! Glad påsk till er!

#8 / / Johanna Utterberg:

Vad fint hon gjort det! :) Och glad påsk, ha en fin påskafton! kram

#9 / / JoJo:

åh så fint rum hon har. blir nästan avis! :D hihi! glad påsk till er! <3 kram

#10 / / åsa i åsele:

Så fint, omväxling förnöjer :) Att grejja med mobil vid matbordet är icke tillåtet ;-) kram

#11 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

det ser så vackert ut, duktigt! Och ja, här är det förkylt och besvärligt och vi är såååå tacksamma att det bara är så världsligt :)

#12 / / Moa Kandelin:

Vad fin kudden var!

#13 / / Netti Starby:

Vilket fint rum och ha en fortsatt mysig påsk! <3 Kramis

#14 / / Alice:

Älskar sänggaveln!!

Åh vad fint och mysigt! Älskar att se bilder på rum. Älskar själv att göra om och dona i mitt rum. Är dock dålig på att hålla det städat och fint, hah. Glad påsk!

#16 / / Petra:

Glad påsk till er 🐥🐣🐤här har jag möblerat om stora dotterns rum phju med dubbelsäng o allt men bra blev det .och superfint hos din tonåring ,kram

Åh så fint det blev :D