Kärlek på den me

 
Kärlekgofika med den Bästa  
 
Hey darlings!
 
God kväll min vän. Har din dag varit bra? Allt väl hos dej ? 
 
Ja man blir sådär glad när ens käraste kommer hem med en rosa bakelse han köpt till mej   =  Kärlek 
Då blir man glad. !
Inte Nä jag ska nog inte äta onyttigheter utan Ja Tack älskling va go du är som tänkte på mej he he 
 
#HappiChallenge
Blogga om något som sprider positivitet Något man blir GLAD utav
Japp Där hade vi det igen .. och Ja Detta blir jag Glad utav !! 
 
 
 
 
Älskar blommor oxå 
Och ja dem fick jag innan men tyvärr är de i sista rycket här men åh underbar färg 
 
Har varit på besök på jobbet idag det va sååå mysigt .......       Kärlek på den me !   I looooove it!
Men ja gnäll tyvärr sen fick hon så ont utav allt så det blev soffan och slappa resten utav dagen ja ja  men så är det 
 
 
 
 
TACK  söta ni som kikade in igen till mej 
Vi hörs väl i vanlig ordning i morgon igen hoppas jag  ?? . Nu dax att krypa ner mellan de vita här  ikväll
 

På återseende!

NattiKramar ♥

 
 
 
 
 
 
Publicerat i Allmänt / På bordet / blommor
Taggar: #HappiChallenge / fika / gofika / på bordet / rosor
#1 / / Mirre - Sweetwords:

Ohh så gott och mysigt det ser ut

Åh så himlans gott :D