Kalas för 50 - ung

 
 
Här står lilla söta hjärtat Ebban bebban skatt 
Hon väntar på att gå tipspromenad 
 
 
God Kväll vänner!
 
Hej min vän. Hoppas att du mår bra och är vid gott mod
Idag är det en väldigt trött och förkyld ullie som kikar in till er. 
Den verkar bli värre den här dumma förkylningen va kom den ifrån?? 
 
Men idag har vi varit bjudna på kalas sånt är så kul . 
Helt underbar mat blev vi bjudna på oxå  M U M S !  Den gillade vi !! 
Och naturligtvis goda tårtor och gott 
 
Kul att träffa på  lite släktingar oxå det gör man ju inte så ofta 
 
 
 
Och Det jätte fina födelsedagsbarnet som egentligen fyller i morgon 
50 år . ung
G  R  A  T  T  I  S   vackra   Helena och Tack för allt på festen 
 
( här på bild med min goa kusin maken Tomas )
 
 
 
 
 #HappiChallenge
Det där att man ska sprida lite KÄRLEK och positivitet är idag :
Mitt bidrag idag blir ju naturligtvis    DETTA KAL AS 
Jätte mysigt att träffa alla och god mat underbart sällskap 
sånt blir vi glada utav ! 
 
Nähäpp . .Nu är ljus och ljuslyktor släckta och snart ska  jag hoppa ner i kojset för kvällen
Det blir Tack för idag  
På återseende, massa kramar 
 & Godnattinatt!
♥ ♥ ♥ 
 
 
 
Publicerat i Allmänt

Åh så roligt med kalas :D

#2 / / Anita:

Maten såg bra god ut :D

#3 / / Ramona:

Så mysigt med kalas :) Och god mat. Hoppas du får en fin söndag :)

#4 / / elin:

Så mysigt med kalas , och krya på dig!! det ska jag också försöka göra , kramis!<3

#5 / / Ama de casa:

Kul med kalas, och stort GRATTIS till födelsedagsbarnet! :-)

Ha en fin söndag!

#6 / / Linda:

Maten såg riktigt god ut!!

#7 / / Mirre - Sweetwords:

GRATTIS till födelsedagsbarnet

#8 / / Johanna Utterberg:

Åh vad kul med kalas och så gott det såg ut! Krya på dig med förkylningen och ha en mysig söndag! :) Kram

#9 / / Annelie:

Skoj med kalas, maten såg riktigt god ut.
Min syster fyller 55 och hennes man fyller 70 nu i sommar,,, så det är prat på att vi tar vår husbil, de tar sin husvagn och mamma och pappa hyr en stuga... så är vi ute på en camping och firar de.
Ska bli skoj... :-D

Ha en jättefin söndag.. // Kramar Annelie

#10 / / åsa i åsele:

Kul med kalas :) och speciellt när man är gäst ;-) då har man ju inga bekymmer eller problem :)

Vi har ju en, två födelsedagsfirare i juni å planering... helst vill jag - som inte fyller år - åka hemifrån,
J fyller 50 och C fyller 25 :) födelsedagskalas är lättare då det är barn som fyller år.
I början av augusti fyller min far dessutom 85.

Jag hoppas Du har en skön söndag, kram

#11 / / Sussi:

Vilken festlig helg du haft. Synd du är förkyld. Hoppas det går över fort. Krya på dig! :) Kram

#12 / / Days by Johanna:

Härligt med kalas! :)

#13 / / Kattis:

Grattis till födelsedagsbarnet och vilket trevligt sätt att spendera en lördag på!:D Hoppas dock att din förkylning är bättre idag!<3 Kram

#14 / / Biggeros:

Härlig bild på partytjejen!! Kalas gillas=)Speciellt den goda maten🤗Kramiz

#15 / / A M:

Åh men vad roligt, krya på dig hörru!!
sv: Precis! Tack detsamma <3
Kram

#16 / / Ida:

Så mysiga bilder! Krya på dig <3

#17 / / Jennifer Queen:

Vad kul med kalas :D

Svar: Ja det tar för lång tid att laga :( Mitt hjärta är så känsligt så går det sönder så går det sönder på riktigt :( Tack för klistret <3 Jag vill inte ha någon kärlek alls, jag vill hitta mig själv och må bra igen! Jag känner mig bara så övergiven och ensam :( Kram

#18 / / Petra Olsson:

Så roligt med kalas , du får krya på dig kanske pollen? kramar

#19 / / Netti Starby:

Vad mysigt med kalas och grattis till födelsedagsbarnet! <3 Kramis