Försvunnit så länge

 
 
 
Så vackert vårligt
 
 
Hej nya veckan!
 
 Hoppas allt är väl och att helgen varit fin
 
 
Idag började dagen med lite molnigt och sen blev det en underbar dag Stor sol och klarblå himmel så underbart LOVE IT!! 
 
 
Va tvungen att åka och lämna sjukintyg då mitt förra kom på villå vägar
Kan ni tänka er att det försvann på posten i typ 3 veckor sen fick hon det ???? 
var hade det varit ? Hur kan det försvinna så länge? 
Nu lämnade jag det på kontoret hoppas hon får det direkt 
 
Har varit och tankat energi idag 
Härlig mys fika med Bästa E  sånt behövs (Vågar inte lägga upp bild då jag inte frågat
 
Ja men alltså hur Vårligt är det inte. ? Igår plockade jag vitsippor och idag tussilago
Satt tom ute i solen och njöt en stund Härligt ! 
 

Kramar & Kärlek! Puss på dig !

GoDnAtTkRaMaR!

 
 
#1 / / Annelie:

Jag måste också hämta mitt sjukintyg och lämna det till jobbet, men jag ska ändå till VC i morgon för nytt blodtryck, så då tar jag ju med det på samma gång.
Jag är alltid lika nyfiken att se vad min läkare har skrivit på det varje gång, så igår var jag tvungen att kika på 1177.se för att läsa det, dels vad det stod och vad länge jag är sjukskriven. *snacka om att vara nyfiken :o)) *

Ha nu en jättemysig tisdag.. // Kramen Annelie

#2 / / åsa i åsele:

Tussilago <3

Skumt att posten - Postnord? - kan slarva så med posten.

kram

#3 / / Anita:

Underbart med Tussilago!

#4 / / The Queenie:

SÅ fint och vilka fina blommor :D Hoppas din tisdag blir bra :D

#5 / / Ama de casa:

Härligt med dom första blommorna - tussilagon är alltid välkommen :-)

#6 / / Mirre:

Så vackert med en liten bukett

#7 / / Petra Olsson:

Tussilago e ju så toksöta:) hoppas du har en fin tisdag i solen kramar

#8 / / LIL BABUSTYLE - Chronic pain warrior:

åh vad jag älskar vårvädret! idag är det dock mulet och trist här... men göe inget. Hade inte tänkt gå ut ändå.

#9 / / Johanna Utterberg:

Fina bilder, låter himla härligt! :)

#10 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

men åååh så fint! Här dröjer det nog desto längre innan vi får se tussilago. Det är snö och helvete nu.

#11 / / Kattis:

Så fint med tussilago, har fortfarande knappt sett några här hos mig. Hehe skulle gissa på att det är PostNord som slarvat (som vanligt nu för tiden) för annars vete fasen hur ett brev kan försvinna spårlöst i 3 veckor! Hoppas du haft en fin tisdag! Kram

#12 / / Sussi:

Så fint med tussilago. Här har det blåst storm idag. Hittade mina nya solcellslampor på gräsmattan när jag kom hem från jobbet. Dom hade blåst bort från altanen så nu har dom säkert gått sönder. Får testa dom i natt.
Konstigt att post bara kan försvinna så där och sen dyka upp? Kram

#13 / / Days by Johanna:

Så härligt med sol, det gillas.

haha ja man kan verkligen undra var det varit i 3veckor?!

Åh så fint med tussilago :D. Men trist att sjukintyget hade försvunnit :/