En rolig krusig sort

 
ÅHH vad jag Älskar tulpaner ! 
 
God kväll igen min vän!
Heeeej och Hallå !! 
Fick dessa härliga blomster när jag hade fika date igår blev så glad! 
En rolig krusig sort gillade dem 
 
Nejhej ni, idag är det verkligen i n t e särskilt vårigt alls här i vår lilla stad  Brrr. Kallt och blåsigt och regnigt och inte alls så där soligt och skönt som man kan önska.Vart tog våren vägen ? Himla Aprilväder här . 
 
 
 
Här har ni även då glas lyktan i mörker när den lyser  Precis osm ja lovade 
Eller ja detta är ju inne på mitt vardagsrums bord i skymningen men ändå ser ni och då ser ni oxå hur fint den lyser ute i mörkret 
 
 
Idag på  #HappiChallenge tänkte ja nog ta denhär bilden från innan idag 
Skatterna kommer hem ifrån skolan Mami har ont i huvudet och ja ont  överallt,  ligger i sängen och gnäller Genast blir hon på bättre humör då sessorna kommer och lägger sej där bredvid och även två utav kissarna 
Åhh så mysigt det va Sånt gör mej Glad och på bra humör 
Genast mådde jag nog lite bättre  oxå 
 
 
 
Vitsippehavet så vackert!! 
För min goa vän   ÅSA och även er andra vill ja visa hur skogspartierna ser ut nu runt om här . Detta är kanske ändå ingen jätte bra bild men bara tog den då vi gick förbi idag 
Vitsippehavet så vackert!! 
 
 
 
Veckan känns väldans kort pga den röda måndagen. Redan fredag när vi vaknar.nästa gång känns bra. 
 
På återseende alla fina 
och jag hoppas ni sover riktigt gott i natt och  det hoppas jaoxå på . att göra inatt va ingen bra så nu vill ja sova gott .
 
All Kärlek 
 
 
 
 
 
 
 
#1 / / Annelie:

God morgon ( 04.30), jag älskar dessa skogspartier med vitsippor,,, det är så otroligt vackert.

Förstår mamma-hjärtat smälter lite med både djur och barn i sängen <3
Wow, vilken sken ljuslyktorna ger INNE, riktigt fina är de.

Jag skulle också vilja ha tulpaner på bordet,,, men EN av våra två katter biter av själva blomman så den ligger vid sidan om + att han tuggar på bladen... :o((
Denna krusiga sort du fick, är jättefina.

Ha nu en helt underbar fredag, med det du hittar på med... // Kramar om Annelie

#2 / / Ramona:

Dom är så fina dom tulpanerna :) Blomster i hemmet är så fint. Piggar upp. Kram och ha en fin fredag <3

#3 / / Netti Starby:

Jag älskar också tulpaner och ha en fin dag! <3 Kramis

#4 / / A M:

De var himla fina, mysigt!!
sv: Jaaa det är super gott ju! Du kan ju även smaksätta den med annat, som kakao etc!
Kram, trevlig helg! <3

#5 / / Linda:

Åh vilka fina blommor!!

Åh så fint :D. Älskar vitsippor längtar tills man kan se dem här också.

Sen är verkligen lyckan jättefin :)

#7 / / elin:

Sv: Åh tack så mycket snälla och rara du! Vad glad jag blir. Men åh vilka fina ljuslyktor! Hoppas du får en toppen bra dag<3

#8 / / Anita:

Underbara Tulpaner :D

#9 / / Mirre - Sweetwords:

Tulpaner är så fint, ha en bra dag

#10 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

Usch och fy, jag är inte alls peppad på det här pissiga vädret :(

#11 / / Ama de casa:

Vackra tulpaner och vitsippeskockar är ju bara sååå härliga! :-)

Ha en braig fredag!

Vilka fina tulpaner! och ljuslyktan ser himla fin ut!

#13 / / J:

Vad fina blommor!!

#14 / / Days by Johanna:

Det är så fint med tulpaner!

#15 / / Jennifer Queen:

Älskar alla vitsippor man ser nu :D

#16 / / Johanna Utterberg:

Så fint med tulpaner! :)

#17 / / Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Tulpaner är så fina :)

#18 / / Kattis:

Tulpaner är riktigt fina och likaså vitsippehavet!:D Hoppas ni har en riktigt fin fredag! Kram

#19 / / Ida:

Åh älskar tulpaner :D Sååå fint!

#20 / / Petra Olsson:

Samma här riktigt Aprilväder med andra ord:) men snart har vi värmen igen. kramar

#21 / / Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet:

Älskar tulpaner! Fick lära mig igår att de heter papegojtulpaner :)