Denna grymhet

 
 
Denna veckan har bara varit som en stor sorgevecka  så skönt att den slutar nu 
Alla människor i syrien oskyldiga barn , 
Alla barn som drabbades i den hemska bussolyckan  där 5 ungdomar dog, ungdomar med hela live framför sej , Sen i fredags 4 oskyldiga människor mister livet däriland en liten 11 åring ,,
Allt som drabbar oss o de underbaraste vi har BARNEN 
Så mycket grymhet som finns 
Vi tänder ljus , vi ber att det ska bli en bättre värld att leva i för våra barn Ska de växa upp i denna grymhet ?? 
 
 Nu hoppas vi verkligen att det ska bli en bättre vecka 
 
 
 
 
 
 #HappiChallenge
Happichallenge idag måste ändå vara mina små kissar 
De är så Kärleksfulla och gosiga 
Att alltid blir så glad när man kommer hem , alltid visar Kärlek 
alltid följer efter som  en liten svans och visar  vilkorslös KÄRLEK 
 
LOVE IT!! Man blir så Glad 
 
Lilla söta missen B E L L A    ❤️ 
 
 
 
Alla små skatter har lagt sig för kvällen . Nu är här tyst och lungt. 
Maken vid ena datorn och jag vid den andra  precis som det ska va  fniss . 
 
Nu så  
Önskar ja  dig en super duper mysig  morgondag fylld av solsken & skön avkoppling!  
 
 
Nu dax för sista soffhänget med älskling här
Sov så gott så hörs vi i morgon då 
 
Ta hand om er
All Kärlek ❤️
 
 
 
#1 / / Annelie:

Åååååå,, vilka söta kissemissar som är med på bilderna idag.
Håller med dig om deras kärlek,,, älskar verkligen våra katter villkorslöst.
De är ju som våra barn.. :o))

På tal om barn,,, detta du skriver, det är ju som sagt var FRUKTANSVÄRT, jag blir SÅ tagen av sådana tragedier så jag mår riktigt dåligt... :o((
Jag önskar att jag blir farmor en dag,,, men jag hoppas verkligen inte Andreas skaffar sig en massa barn, för det är ju som du skriver ingen rolig värld att växa upp i.

Ha en jättefin måndag.. // Kramar om Annelie

#2 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

Så trevligt att avrunda med lite skärmtid :) <3

#3 / / Netti Starby:

Jag hoppas också på en bättre vecka och livet är verkligen orättvist! <3 Kramis

#4 / / åsa i åsele:

Go morgon, jag ska strax i väg på Sjukstugan, ska bara lämna Elin på skolan först.

Bältros? Nää det tror jag inte, eller... antar det är nån form av allergisk reaktion, vi får väl höra vad läkaren tror.

Kissmissarna är väldans söt, våra små husdjur är ju familjemedlemmar, våra älsklingar.

Jag hoppas Du har en fin måndag, kram

#5 / / Anita:

Så söt katt! :D

#6 / / Ama de casa:

Vissa veckor är verkligen värre än andra...

#7 / / Mirre - Sweetwords:

Så fint och ljust ni har det

#8 / / Gabriella :

Åh så fint du har det, får verkligen hoppas på att denna veckan blir bättre!!

#9 / / Kattis:

Katter är verkligen underbara på sitt eget lilla sätt, i ena stunden ska de vara med överallt och i andra vill de vara ifred och sova!:P
Hoppas du fått en toppenstart på denna vecka!:) Kram

#10 / / Sandra:

Jättefina bilder, och så himla hemskt allt som händer :(:(:( <3 var rädd om dig kram

#11 / / Johanna%20Utterberg:

Verkligen hemskt med allt som skett! Så fint du har det :)

#12 / / Days by Johanna:

Jag hoppas verkligen vi får ett stopp på allt elände!

#13 / / Biggeros:

Vilken tragisk vecka. Nu får det vara slut på eländet. När barn blir drabbade gör extra ont i själen.
Älskar katter och deras tillgivenhet// kram

Ja fy den veckan var sorglig på alla sätt och vis :(