April, april din dumma sill...

 
 
Japp då hittade vi årets första idag Eller Jag hittade 
små skatterna säger nä mamma De va där förra veckan me du såg inget då 
Nää tydligen inte 
 
Hej alla fina som tittar in här!
HAPPY WEEKEND ! 
 
Allt väl ??
 
Helgen går som vanligt i massa hög fart. 
Har ni hittat på något speciellt ? eller somhär bara tagit det lugna  ?
Har varit en dag i lugnets tecken på så vis att vi bara varit hemma pysslat
såååå underbart med lördag och hela familjen är hemma!  
Härligt precis som jag gillar 
 
 
 
 
 
april, april din dumma sill... har du blivit lurad i dag ? 
VÄLKOMMEN APRIL ny vårmånad!
Första april är här, och idag har det gällt att inte falla för någon liten lögn som ju lätt ploppar upp runt omkring en dag som denna
Har ni klarat er eller har ni blivit lurade?
Här försökte skatterna så fort jag kom upp i morse men tyvärr kunde deinte hålla sej själva he he och sen försökte de med pappa som gick lite lättare då   :)
 
 
 
Nu sitter vi och njuter av den sista timmen i varfall här  innan vi hoppar i kojset för att gå till drömmarnas land!
 
Önskar dig en riktigt god natt
Sweet dreams och 
på återseende!
 
P.s  Ge nu massor av kärlek och glöm inte bort att  var alltid tacksam! 
 
#1 / / Annelie:

Jajamensan,, jag vart grundlurad av en annan bloggvän... :-D
Annars så klarade jag mig.

Vad vi gjorde igår,, vi städade ur husbilen, så den är klar inför vår kommande säsong.
Sedan skulle vi grilla ute på gården, men så vart ju inte fallet, då gasolen var slut.. *hahaha*

Idag söndag,,, blir säkerligen en lugn hemmadag.
Ha en mysig söndag.. // Kramen Annelie

#2 / / Eva`s blogg:

Jag lurade min man men jag blev inte lurad :) kram å fin söndag

#3 / / Moa Kandelin:

Åh så fint och vårigt :)

#4 / / Mirre:

Så fint och vårigt du fixar

#5 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

Jag blev lurad massa gånger, är såååå lättlurad! 1 april började det snöa igen och Umeå är alldeles vitt. SUCK!

#6 / / Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet :

Lika fint som alltid hos er :)
Gick själv inte på några skämt idag, dock sett många inlägg hos bloggare där både den ena och andra skulle vara gravida, känns inte som ett roligt "skämt" mer.. även om jag anser att man inte skämtar om en sådan sak ❤

#7 / / Ama de casa:

Vad fina dom är dom (nästan) första :-)

Jag blev inte lurad. Tror jag i alla fall... ;-)

Ha en skön söndag!

Jag klarade mig från att bli lurad igår faktiskt :D

#9 / / LIL BABUSTYLE - Chronic pain warrior:

Många fina bilder! Jag har bara tagit det lugnt. Blev aldrig lurad och lurade ingen. :)

#10 / / Petra Olsson:

Ja man får se upp 1april:) jag lurade familjen :) kramar

#11 / / A M:

Haha jag blev sååå lurad!! :P Jag är sämst på att luras själv dock.. Hallfall på första april. men inte annars!
sv: Tack :D

#12 / / Kattis:

Jag varken lurades eller lurade någon...eller så blev jag lurad och vet inte ens om det än!:P Denna helg har gått försvinnande fort då hela gårdagen gick åt till hemresa och idag ganska mycket återhämtning och förberedning inför veckan, längtar redan till nästa helg!

Hoppas ni har en fin söndag! Kramar

#13 / / Johanna Utterberg:

Så härligt att april är här men helgen har gått alldeles för fort!! ;) Kram

#14 / / Boel:

Härliga bilder :D

#15 / / Tilda Barkselius:

Men så vårig och härligt!