Lovat

 
 regn och rusk, underbart !
 
 
Trodelidoooo på er söta ni'!!
 
 Hoppas allt är väl.hos er??
 
Kikar som vanligt in för att önska en godnattsömn till er sen som vanligt det sista jag gör 
 
 regn och rusk, underbart?? 
Ha ha DÄr fick jag er allt!! jag som Avskyr regn och idag har det varit jätte mörkt dystert och regn men i morgon har de ju LOVAT  sol  ! Håller tummarna för det! gör inte ni ?? 
vädergudarna har väl aldrig fel ?? hm hm hm  satte nog i halsen där 
 
L I V I N G R O O M 
bjuder på lite pics från vårt vardagsrum idag
Lovely flowers!!  
 
 
 
 
 
 
 
 
Sovit som en kratta i natt och inget har jag att skylla på heller eller jo knät o värken mest då 
Men nu så är det dax för den obligatoriska daten då 
 
 
Imorgon kör vi freeeedag!

Njut din Fredag och fånga de lyckliga stunderna! :)

 

Ha nu en härlig kväll raringar och sov så gott hela natten 

Kramar & Kärlek!

 

 

#1 / / Linda:

Vad fint ni har det :)

#2 / / Linda:

Vad fint ni har det :)

#3 / / Amanda Jona [SPONTAN]:

Håller tummarna för att ni får sol idag! :)

#4 / / Miss Tosse Queen:

Så fint ni har det :)

#5 / / %25E5sa%2520i%2520%25E5sele:

Hur gick det igår med samtalet på skolan? Allt under kontroll?

Jag hoppas Du får chans att vila Ditt knä under helgen,
har Du lindat knät?
Jag har ju "stödbandage" på min fot å då blir det mindre ont när jag går å står mycket.

Säger som de övriga... Så fint Ni har det :)

Ha en fin fortsättning på fredagen å en härlig helg, kram

#6 / / Eva`s blogg:

Hej hopp ...ja solen är borta o ett minne blott men vad gör det då det är fredag kramen

#7 / / Natalie Salazar:

nu är jag tillbaka :D

#8 / / mallan:

Men så fint ni har det :)

#9 / / linah:

jättefina bilder!

Svar: men lina ja kommer inte in på din blogg :/
Ullie Webersköld

#10 / / Amanda:

Här fick vi sol men väldigt blåsigt idag :)

#11 / / Meta:

Ja dagen blev väl så där lite för mycket blåst om du frågar mig. solen är go och regnet behövs ju hörde jag på rapport i går, sov hemma i natt när det blåste så hemskt.Därav TV:
Lite växthus plock här idag och en promenad mellan skurarna. En ganska så skön fredag laddar för helgen med flera kalas.
Ha det gott
Kram Meta

#12 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

hoppas att det blir bättre inatt <3

#13 / / Miss Tosse Queen:

Svar: Tack så mycket :D

Detsamma till dig :)

#14 / / MartinaOlsson:

hej! allt bra? :)