Inga måsten

 
 
Hej sötnosar!
Löööördag idag och jag älskar det!

Hoppas att du har en fin helg.

Vad har du för dig? Allt väl hos dej ? Många frågor idag he he  :)

Vi har inte haft några speciella planer inga planer. Bara vara hemma och njuta av helgen.

DET är sånt vi gillar  Lite ärenden på stan och sen bara tagit det lungt  lite små måsten hemma för det finns det ju alltid men inga tider .. så skönt  Ingen stress, bara lugn och ro utan måsten. En perfekt helg

 

TACK igen för alla kommentarer. Love you! :)

Blir så in i vassen glaaaaa  Tack än en gång  ❤️

 

 
 
 
 

Önskar dig en underbart härlig  söndag fylld av roligheter , chill och  sånt som gör dig GLAD:)

Sköt om er 

Ha en fin dag, och på återseende!

Kramar & Kärlek!

#1 / / Dianasdrömmar:

Härligt att slippa måsten :)

#2 / / åsa i åsele:

Vissa måsten återkommer dock dag efter dag ;-)
Jag hoppas Du har en skön söndag.
kram

#3 / / Eva`s blogg:

Jag brukar säga det finns ett måste i livet & det är vi skall dö, allt annat är inte måste fast klart bra att jobba he he kramen

#4 / / Linda:

Jag hade gärna haft en liiite lägre helg ;)

#5 / / Sussi:

En sån härlig helg har jag med haft. Lite nödgrejer som städning och tvättning bara i övrigt har jag inte ansträngt mig något direkt. Skönt tycker jag :) Kram

#6 / / Amanda:

Vad härligt att bara vara hemma och njuta! :) Själv jobbar jag hela helgen :)

#7 / / sandra.:

vilka fina detaljer du har fotat, hoppas du haft en bra helg <3

#8 / / Meta:

Så söt glasbricka med ljusen den passar ju just nu när jag sitter på kolonins kolsvarta hörn. Men jag har ljus hos mig så det går ingen nöd här inte.Härligt att ni njuter er helg hemma vid, det är bra att göra så mellan allt kneg och ståhej som är annars.
Ha nu en bra arbetsvecka
Kram Meta

#9 / / Petra Olsson:

Så fin spegelbrickA med ljus 🌟Kramar o låter som en härlig helg lugn o skön precis som det ska!