Kvällspics

 
 
 
Kvällspics 
Japp problemet har varit konstigt så idag blir det blider från snapshat 
he he ja men det gör ju inget  kanske
 
Darlings!
Hej raringar! 

Hoppas allt är väl och ni har det bra

Tittar in till er en snabbis innan läggdax 

nej jag är inte trött idag Mådde inte bra i eftermiddags efter en massa fix så la mej o  sov entimma 

Jo det har ju liksom konsekvens nu kanske men sängen väntar trots allt för att orka morgon dagen 

Har lite spännande grejer på G så inte bara en massa gnällheter hi hi 

 men ja inom sins tid ska ja säga 

 

 Sov sött och på återseende imorgon igen era sötnötter!
Sweet dreams sweeties!
Kramar & Kärlek
 
 
#1 / / Eva Linah:

myssigt:D! <3

Svar: kunde inte skriva til dej hoppas ändå du får en fin dag tack för du kika in
Ullie Webersköld

#2 / / Lena:

JAAA så jättemysigt du har det!!!! <3

Svar: Åhhh men du är såååå snäll söta LEna <3 hoppas nu att din nacke blir bättre fina så du får vila o bli pigg kramar i massar o krya på <3
Ullie Webersköld

#3 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

Hoppas att du får en bättre dag idag :-)

#4 / / linda:

Gud så mysigt du har det!

#5 / / Amanda Jona [SPONTAN]:

Såg härligt ut :)

#6 / / Fröken Rödlök:

Så mysigt ni verkar ha det, den där soffan skulle jag vilja ha =)

Psst ... Jag raggar lite röster för att vinna Månadens blogg hos Sofia - vore glad om du ville rösta!
Gör du det, tackar jag genom att länka dig i min blogg oavsett om jag vinner eller ej men glöm då inte att lämna en kommentar så jag vet det :) Sorry för detta sättet att ragga på! =) http://sofiawerlin.se/2016/october/manadens-blogg-rostning-2.html
Tack!!

#7 / / åsa i åsele:

Det blir en träff med Elins klasslärare idag kl 13,
håll tummarna!!

kram

#8 / / Miss Tosse Queen:

Kul att du är med i min Veckans blogg tävling :)
Lycka till! :D

#9 / / Eva`s blogg:

Låter kul med saker på G ...mysigt hemma o snart dax för julpynt :) he he kramen fina du

#10 / / Jessica Högberg:

Vilket gulligt kvällsinlägg!

#11 / / Dixi Wonderland:

Hoppas att du får en bättre dag idag :)

Hoppas du mår bättre idag :). Fina bilder :D

#13 / / N:

Ser mysigt ut!

#14 / / Days by Johanna:

Hoppas du kunde somna till slut! :)

#15 / / Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet:

Så himla fint 😍

#16 / / yasmine mamma till dennis och angelina:

så fint
ha en underbar kväll finis kraaam