Välkommen 1:A advent

 
Första adventsljuset julen 2016 är nu tänt! 
 
När första ljuset brinner
står julens dörr på glänt 
och alla människor glädjas
att fira få advent.
 
 
 
HAPPY 1:a  ADVENT!!
Ho hoooo så var det första advent igen 
 
 
God Kväll! Är du redo för första advent ?
Åååh vad mysigt – idag är det första advent! Första ljuset är alltså nu tänt 
 Adventstider – nu är ju nästan den allra bästa stunden med hela julen!
Med  fixandet och bakandet och piffandet.... Så himla efterlängtad!
 
En riktig STORM dag har vi här i dag
smäller i fönstren och viner i knutarna här 
Går man ut håller man på att blåsa omkull 
Känns iskallt en men en sväng på julskyltning blev det ändå här Brrrrrr
 
 
 
Njuuuut kvällen! och tänk att det är advent  nu ...…. M.a.g.i.s.k.t.!!!    
 
En så himla fin tid startar nu!
 
Nu ropar darlingen så got to go!
Lite film mys  innan läggdax  
 
Ny jobb dag i morgon 
 
Vi ses raringar sov så gott!! 
 
Fortsätt gära .. glöm inte....  
Länken har inte funkat men HÄÄÄR   kommer det en ny som vi hoppas ska funka så
RÖSTA Jätte gärna på mej ännu   ❤️️❤️️❤️️ TACK
 
 
Publicerat i Allmänt / Julen
Taggar: Advent / julen
#1 / / N:

Hoppas att du haft en bra första advent!

#2 / / Marie:

Så fint ni pyntar och hoppas att er dag var bra igår

#3 / / Eva`s blogg:

En mysig advent som det skall :) film är ju så mysigt denna årstiden vi tittar oxå ofta :) jag skall skriva om min sen idag :) ha en toppen dag stor kram <3

#4 / / Emma Broberg :

Så mysigt med advent <3

Var stormigt här med igår :S. Men mysigt med advent i alla fall :)

#6 / / åsa i åsele:

Snöoväder idag, grått å mulet, trist.

Har inte gjort nå vettigt alls... har typ bara gjort "måsten" som inte märks men man ändå är tvungen att göra... "vardagssysslor".

Har varit ner till mina föräldrar med Elin efter det jag hämtade henne på skolan, fick två kakburkar av min mor så nu har jag julkakor :)

J har hållit på med traktorn mest hela dan å nu är han politiker.

Har bestämt att i januari blir det kemisk kastrering av Bullen,
måste ju försöka nånting... att han pinkar inne å är orolig var å varannan natt är ju inte så kul. Bullen mår ju icke bra.
Jag har varit ut med Bullen typ varannan natt senaste tiden å vaknar ju - håller vakt - så fort han rör sig under natten för att kunna hindra honom pinka i sovrummet.

Nu ska jag strax skjutsa Elin till Stallet.

kram

#7 / / Petra Olsson:

Så fint och nu har jag röstat på dig 🌟Kramar

Verkligen fint ljus överst :).