Noll koll

 
 H. A. P. P. Y.   FRIDAY!!
Fredagen den Trettonde !
 
. Hoppas att allt är väl och  att du är vid gott mod.
 
 
Känner du lite skrock idag eller har dagen flutit på ? 
 
Jepp det blev alltså en tur till doktorn idag igen  men nu gör jag allt för det ska kännas bättre 
 
TGIF så säger ju många men just idag kändes det sådär för mej Grinig lipg ullie på typ 5 år idag igen 
Kände att detta med ryggen tar alldeles för mycket energi och mitt humör bli depp och  lip ... 
Tycker det bara kändes tomt och hopplöst idag inget kul  Brukar ni oxå känna sådär när ni inte är pigga ? 
Känns som Det är lika bra att slänga mej på tippen ... suck bara ont ...... Bara ont .. kan inget göra ...bara gnäller .. suck ..
 
 
 
Fredagsblommor fick det bli  oxå såklart   Check på den  
Måste ändå få till det Liiite tycker ja liksom  Tack snälla älsklingen för de fina rosorna !!
 
 
 
Försöker ändå få till det lite då allt är kaos här nu men lite mys måste ja ha
Så blommor ljus och lite till det blev bra.  
 
 
 
Tänk att det är Pingst nu till helgen förresten
Måste erkänna att jag hade nog noll koll där innan maken sa det hi hi ja FÖR mycket runt mej kan man ju säga he he  :)
 
 
 
 
 
Japp Maken älsklingen tyckte vi behövde lite Fredagsmys för att rycka upp mej lite 
Och nää ja va väl inte så svår att haka på mums fick välja och ja he he ni ser 
Som vanligt Libanesisk mat .. LOVE IT !!! 
 
 Sköt om er och  naturligtvis  Glad Pingst!

Önskar dig en riktigt festlig fredag kära du! :)

Kramar & Kärlek!

 

 

#1 / / Lena:

Nice pics as usual. Men MUGGEN!!! Vad fin!!!!! Var har du köpt den Ullis? HAHAHA jag for ju o köppte den där fina lyktan du vet förra gången efter tips från dig! Ha en fin helg!!!! <3

Svar: Självklart ska du köpa samma som mej <3 sånt gillar ja =) vet du en affär i abo köpte ja den har två andra i beige. Vet inte vilket märke riktigt men kostade typ 79 kr. älskar den !!1 Hoppas du har en underbar helg min lunkar på trots det onda kram <3 fina du <3
Ullie Webersköld

#2 / / Eva`s blogg:

Fina saker & vad gäller helgen så har jag inte koll på denna pingst hoppas du kan njuta kramen

#3 / / MADDISENJ.SE:

Jag hade en bra dag igår trots att de var fredag den trettonde ;)

#4 / / Biggeros:

Så gott det ser ut!! Det är inte dags för ättestupan ännu för din del. Så småningom kommer det bli bra. Försök att tänka på framtiden och vad för planer ni har som får dig på bättre humör. Trevlig Pingst och en stor kram

#5 / / Malin:

Haha känns ju lovande att jag inte ens hade koll på att det vart fredag den trettonde igår! 😄 Trevlig Helg!

#6 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

Det verkar awesome, jag gillar libanesiskt av de rätter jag provat :)

sv: Nej, inte nödvändigtvis. Ibland lägger jag ner skivad rödlök eller skivad sparris också. Men så är ju smöret salt, så jag kryddar alltid i efterskott för att inte råka ha för mycket :)

#7 / / Helena:

Wow! Vilka underbara bilder! Ha en trevlig helg!

Åh maten ser god ut :).
Sen är det något speciellt med blommor, ska försöka köpa hem lite den här månaden :).

#9 / / Sussi:

Jag jobbar hela helgen, det känns så där. Lite bättre är det att denna helg räknas som storhelg efter som det är pingst. Lite mer klirr i kassan ;)
Jag är rätt skrockfull med många saker, men just fredagen den 13 bryr jag mig inte så mycket om. Trevlig fortsatt helg. Kram