Ljuvliga & Vem bryr sej ?

 
Så avslappnad sover så gott....
Men SIGNE där uppe får du inte va!!!  Vem bryr sej liksom ja sover ju ...
 
 
Happy new week sweeties!! 
 
Hej hej söta ni Allt väl idag? 
 
Nu kan man inte klaga, utomhussäsongen är här och jag älskar´t! Att vakna upp till en ny strålande solig dag och underbar värme blir jag så lycklig!!  Hoppas på liknade i morgon me .
 
Hittade denna lilla skrutt  kisse uppkrupen på vår sänggavel i kväll 
Men Signe du får inte va där .. titta upp sömnigt på mej sen bara la sej ner igen i denna halvhängande ställning och liksom vem bryr sej ... ja sover ha ha ja ja hon fick va kvar en stund där då 
 
 
 
Har plockat in några ljuvliga kvistar me 
Vet faktiskt inte men lukatr som likt jasmin eller så ?  UNDERBARA!!  så gott!  LOVE IT !! 
 
Hamnade lite här på köksbordet i stöket.. kunde inte låta bli de ljuvliga 
 
 
 
 
Goaste Ebban bebban skatten har varit hos tandläkaren idag me Det gick bra men de funderar på tandställning till henne pga framtänderna .. ja ja vi får se hur det blir me det ska dit på återbesök igen . 
 
Oj oj gotta  go .. 
Nu kommer lilla skatten upp på toa här 
På återseende i morgon igen hoppas ja väl ?
 
Sov så gott när det är dax sötaste ni 

Önskar dig en magisk start på veckan! :)

Kramar & Kärlek!

 
 
Publicerat i Allmänt / blommor
Taggar: bedroom / blommor / sovrum
#1 / / Lena :

Du är så otroligt duktig på stilleben!!! Mysigt. Underbar kvist. Jag är så dålig-ser ju ut som äppelblom, men doftar det jasmin????? -Sen måste jag fråga dig (igen) vad har du köpt de ljuvliga korgarna? Love them!!!! You got a great taste honey bunny! :-D Må så gott o bamsekram från din GAMLE kollega!!! (nu har vi ju samma jobb igen fast i olika enheter hahaa

Svar: Alltså LEna <3 du gör mej så glad med dina roliga kommentarer <3 lovve ya!! Den runda korgen kommer från dimoda min favvoo buik du vet på sesamhuset där ja köpt mina hjärtan de mesta oxå o korgen den fyrkantiga köpte ja på nille finns ju inte i jönköping ännu så köpte min i ulricehamn . den är ju ingen "äkta" sån korg om man säger de finns i de dyra inredningbutikerna o har en platta liksom inne i korgen så man ställer saker finare i korgen men tja tycker min duger bra me .
japp äppelblommor lukar ju inte så o det är ett jätte litet träd kan väl va äpple för det men de luktar väl inte så såna blommor?? kramiz min fina ja tänk vi känt varann så himla länge redan <3 puss på dej o fin eftermiddag
Ullie Webersköld

#2 / / åsa i åsele:

Härligt med den blommande kvisten,
vet inte om Du såg äppelträdsgrenen i min blogg... inte mycket att se liksom ;-)

kram

#3 / / Malin:

Åh vad fint och vilka blommiga kvistar sen! =) Ha en fin tisdag!

#4 / / Days by Johanna:

haha katter kan verkligen sova överallt.

Han? Det är ju en hon nu :) Och alla kan ju vara modell idag tycker jag! :)

#5 / / Marie:

Men oh så avslappnad och söt

Åh så underbart! Känns som våren/försommaren är i ditt hem :D.

#7 / / Anna - mamma till två prinsessor och en prins:

Så härliga kvistar. Det blev skolavslutningskänsla där med flaggan och allt!
Hoppas du får en bra fortsättning på veckan!
Kram

#8 / / Meta:

Vackra kvistar är fina att ta in men de kan ha väldigt stark doft så här får vi se på dom ute. Mannen är allergisk mot Starka dofter.Det är tur att han inte är det ute i naturen mer än att han klarar det, hur skulle det annars bli med kolonin.Saknar faktiskt de där söta små änderna, de såg jag varje dag när jag jobbade där ute.
Ha nu en fin mitt i veckan
Kram Meta