Detta behövde ja

 
 
Yoga @ Work today ! 
 
 
Måste börja med att berätta Jag är så Himla GLAD idag !! 
Bästa att tala om ordentligt då det oftast är gnäll gnäll ....
 
Här sitter en väldigt trött mamma annars idag Har väldigt ont men nu gör det inte så mycket 
 
Är så GLAD och Tacksam att jag fick följa med på jobbet idag friskhetsträffen idag trots att jag är sjuksriven 
Vi hade YOGA  Jo det va jobbigt och ja har väldigt ont nu men det va så roligt att kunna få va med 
En sån där grej som ja behövde nu Träffa alla mina goa jobbarkompisar en rolig eftermiddag TACK man behöver uppmuntran  
 
 
 
 
 
Duktiga lilla A barn 
Idag hade vi oxå utvecklingsamtal för FELICIA  
Blev så otroligt stolta över denna skatt som fick så himla massa beröm!!! 
ligger långt över sina klasskompisar i det mesta klipsk fattar allt på en gång Väldigt snäll och hjälpsam sa fröken 
Det värmer så himla mycket i hjärtat att höra detta  ❤️
 
 
 
 
 
 
 
 
Hi hi ojdå lite rolig snapchat
Ville mest visa den underbara solnedgång idag Hoppas verkligen på fin väder i morgon oxå 
Idag blev det som tur va jätte mysigt  på eftermidagen oxå så Yogan kunde va ute perfekt!
solen ger massor med härlig energi som piggar upp!❤️
 
Nä mina vänner Dax att inta sängläge mellan de vita för att orka med morgondagen 
 
Hoppas ni har en riktigt skön vårkväll vad ni än gör!
 
Önskar dig en glittrig  Fredag fylld av glädje:)
 
 
 
#1 / / Ramona:

Älskar yoga :) Det är min stund på dagen <3 Såg nu att jag glömt ge dig recept på ett bröd du frågar efter, sorry ;) Det kommer, ska försöka hitta det bara *haha* Kram och njut av fredag <3

Åh så härligt! Älskar Yoga!

#3 / / Petra:

Men så härligt med yoga,det är faktiskt grymt jobbigt men så skönt efteråt man känner sig liiiite smidigare i kropp.kram

#4 / / åsa i åsele:

Så bra Du fick vara med och ha en skoj eftermiddag ihop med Dina arbetskamrater, yoga är kanske precis vad Du behöver... bra för både kropp & själ.

kram

#5 / / Amanda Jona [SPONTAN]:

Åh så underbart! :D

#6 / / Annorlunda:

En utmaning till mig och en till er. Kom in på någons blogg och fann en rolig utmaning! Jag svarar på dessa frågor och sen skickar jag vidare till andra roliga bloggare!
Reglerna är enkla och här är reglerna!
1. Nämn bloggaren som nominerat dig & tacka för nomineringen!
2. Svara på dom 11 frågarna som den har ställt!
3. Nominera 11 nya bloggare!
4. Ställ 11 egna frågor!
1: Har du/vill du ha barn?
Svar: Jag har barn!
2: Vilken är din favorit månad?
Svar: Jull!
3: Har du någonsin gjort något olagligt/kriminellt?
Svar: Kommer ej i håg!
4: Vad föredrar du, Vin eller Cider?
Svar: Cider!
5: Svart eller Vitt?
Svar: Svart!
6: Varför bloggar du?
Svar: För att jag vill dela med mig, vill synas och träffa människor!
7: Hur länge har du bloggat?
Svar:Snart i 2 år!
8: Har äger du något djur?
Svar:Ja!
9: Vilken är din favorit mat?
Svar: pizza och pasta!
10: Vad vill du jobba som/med?
Svar: Jag kan tänka mig jobbar med djur det som tillhör m.m. Men om jag fick välja fritt hade jag kunna äga min egna lilla djurbutik!
11: Fattig men älskad eller rik och icke älskad?
Svar: Fattig men älskad såklart!
Ni skall svara på följande frågor!
1. Vad är viktigast: Läsare eller kommentarer?
2. Vilket lag hejjar du på i Allsvenskan?
3. Godis eller chips?
4. Favorit Youtubers?
5. När du måste städa, när föredrar du att göra det då?
6. Husbil eller husvagn?
7. Favoritfärg?
8. Vad skulle du göra om du vann 1 miljon?
9. Följer du någon speciell serie?
10. Vilken frukt/grönsak är den godaste, enligt dig?
11. Har du pojkvän/flickvän/man/fru/m.m? Min bloggadress! http://nouw.com/annorlundamamma
nouw.com/annorlundamamma

#7 / / Sussi:

Härligt när man är på glatt humör! Det är underbart att vi har vänner vi tycker så mycket om. Det är viktigt. Jag har varit på yoga 1 gång i mitt liv. Kände mig som ett kassaskåp haha
Kram

#8 / / MADDISENJ.SE:

Härligt jobbat, vad skönt!