Åhh Bu bu

 
Kristi Himmelfärdsdag
 
Hey Darlings! 
Godkväll sena timma!
 
 Allt väl hos er ?  
Ja har gått upp här och sitter här vid soffbordet i dag  med en massa brinnande ljus... som alltid 
ja men jag älskar det verkligen så stämningsfullt rogivande och avslappnade .. tycker ni inte ?? 
 
Det är Kristi himmelsfärdsdag, och min lediga helg har infunnit sej  Härligt! 
TYVÄRR har jag sen ja kom hem legat här i sängen Helt utslagen utav denna hemska MIGRÄN Bu bu 
Jag blir ju ofta (läs Alltid ) Ullie 5 år grinig lipig och har hemskt ont 
Avskyr detta verkligen !!  Typiskt det kommer när man ska va ledig  var verkligen inte rolig och jag bara väntade på att dagen  skulle ta slut. Det är sådana dagar jag önskar inte fanns 
 
 
 
Hoppas ni alla får en riktigt fin och solig Kristi Himmelsfärds helg Är rädda om er och försöker njuta av ledighet Jag håller i vartfalla tummarna för att denna migrän ska försvinna och för en hel MASSA SOL i morgon och helgen 
 
 
Nu blir det I med lite nya  tabletter och sluta de blå 
 
Sköt om dig & fånga de lyckliga stunderna!
 
SwEeT dReAMS!
All Kärlek ❤️
 
 
 
 
#1 / / Marie:

Men du är utsatt, hoppas att du mår bättre idag, krya

#2 / / thaipinnen:

det är sååå mysigt med ljus!

#3 / / yasmine mamma till dennis och angelina:

så mys med alla ljus ju men hoppas du snart får må bättre min vän
massa kramar

#4 / / Biggeros:

Krya på dig, darling!! Hoppas att den sabla migränen avtar. Ha en fin helg.

#5 / / åsa i åsele:

kram <3

#6 / / Sussi:

Äntligen är det helg :)
Usch för migrän. Hoppas du kryar på dig fort! Kram