Proud of

 
Hemma hos sessorna idag
Idag har de haft en lite rensa och städ dag skönt att bli av med en massa
De va så himla duktiga idag man blir så stolt över dom söta  ❤️  ❤️ 
 
Trodelidooo fina ni !!  Sweet Saturday !!
 
Allt väl hos dej min vän ? Har du en härlig helg? 
älskar verkligen att ha en mysig ledig tid med min goa famlij
alla hemma och även i fall alla har något att göra är man där tillsammans åh....  Familjelycka !!
 L O V E   IT !!! 
 
 
 
Alltså jag vet inte vad det är med mej .....
denna gamla härliga låt har jag fått på "hjärnan"
För när jag lyssnar på den får jag sån himla energi så ja behöver höra den jämt tror ja
gud att man kan bli sån .. Repeat alltså .. om och om igen 
Kanske bra jag behöver all energi jag kan få ......  
 G A L E N  !!! ha ha  :-)
 
Kanske lika bra att jag somnar. Har massor att fixa imorgon.
Sov sött och kram på er 
 
All Kärlek ❤️
 
 
 
 
Publicerat i Allmänt / Min Musik
Taggar: barnrum / min musik / skatterna / skatternasrum
#1 / / Amanda Jona [SPONTAN]:

Åh så fint de har det :)

#2 / / Eva`s blogg:

Oj så fint & flickigt dem har det o det beror ju en hel del på deras mamma ;) kul med inredning :) skön dag kramen

#3 / / Sussi:

Så fint dom har det. Söta tjejer :)
Denna helg jobbar jag tyvärr.. :(

Kram

#4 / / Sarah:

De e tråkigt o göra de men skönt när man e klar :)

Kram

#5 / / Days by Johanna:

Ibland behöver man rensa :)

#6 / / TantGlad:

Så fint sessorna har det. Det ser ju väldans mysigt och vackert ut.

Hoppas att du får en fin ny vecka.
Stora Goa kramen från mig

#7 / / Mirre:

Så fint de har det