Alltså gud vad är det för fel på mej ??

 
Jaha då va det dax för kvällsbilder igen he he 
 
Tjolahopptjolahej! 
Hoppas allt är väl hos er mina vänner 
 
Här sitter nattugglan och gör ett sista inlägg innan läggdax 
Har ni haft en fin dag?
Det blev en lång sovmorgon här och sen har dagen gått i ett. 
 
Det är ingen semester här precis utan en dag med rensning och åter rensning. men gud så skönt det är när man ser resultaten 
Fattar inte att hon denna ullie är en sån liten ekorre he he samlare eller kalla det va ni vill 
Ni vet den där känslan... Ja ska slänga inte titta i kartongen .. sen en liten glutta.... åhhh men den söta bebis klänningen vill ja spara!!!! 
Alltså gud vad är det för fel på mej ?? 
 
Ja nä .. de är ju så att man får lite panik över alla små saker efter skaterna så ja det blev att inte glutta i kassar och kartonger utan bara blunda och slänga och en hel massa blev det 
Det går både till att slänga och att ge bort till erikshjälpen bra tycker ja !
Hur känner ni att ni är med sånt där ? 
Kan ni rensa och bara slänga eller samlar ni ??
 
 
 
 
Ja som vanligt mina söta så har bilderna inget med inlägget att göra fniss 
Bara att jag ville visa något. Ogillar mycket bara skrivande inlägg utan bilder 
 
Vi hörs väl i vanlig ordning i morgon igen hoppas jag  ?? . Nu dax att krypa ner mellan de grå ikväll
 

På återseende!

Kramar ♥

 

 

#1 / / Amanda Jona [SPONTAN]:

Tycker bilderna är så mysiga så det gör inget att de inte passar texten ;)

#2 / / Anonym:

nä jag samlar inte jag säljer ofta om jag sorterar :) hoppas du får en fin dag kram

Svar: åh va duktig du är.. ja är dåligt på sånt men i bland har ja mina ljusa stunder och sålt i väg några bra saker nu kram
Ullie Webersköld

#3 / / åsa i åsele:

Jag sparar, samlar och får ångest över allt jag har överallt som inte egentligen har plats.
Jag rensar, slänger å får ångest eftersom jag egentligen så gärna ville spara...
Yes jag är galen ;-)

I princip har jag sparat allt sedan Elin var bebis till dess hon var tre, fyra år.

Vi skulle nog få lov att flytta för att jag skulle kunna rensa, slänga... nu bara fyller jag huset ;-)

Ja Du detta med värken alltså,
värk då man gör något man inte borde å värk ifall man är för stilla, en jäkla balansgång.

Ha en fin onsdag, kram

#4 / / Days by Johanna:

haha lilla ekorre där... det är svårt och sälja slänga vissa saker :(

ja panikångest är inget kul, eller ja inte ångest heller. hatar när det kryper i kroppen.

#5 / / V I L M A L A:

Hahha jag är likadan! Hamstrar saker jag inte vet varför... kram på dig ♥

#6 / / Biggeros:

Jag har svårt att slänga saker. Jag håller vid minnen. Såsom barnens saker och kläder. Annat kan jag slänga. Skönt ändå är det att få rensat:) kram

#7 / / Sussi:

Inte är det något fel på dig inte, jag är precis likadan :)
Man vet ju aldrig, man kan ju få användning av det eller så har man för mycket minnen..

Kram

#8 / / starsinlife.blogg.se:

Vad mysigt du har:) kram