Lite stolt blir man allt

 
 
Önskar dig en riktigt festlig, solig, rolig & glad Tisdag   :) 
 
 
Alltså man blir så G.L.A.D...!! 
Jo det är bäst att jag skriver då jag är så glad då .. 
Denna stora underbara rosa blomma 
Flera st grannar har nu kommit förbi och överöst  komplimanger om denna underbara blomma
 
vi trodde den va fejk alltså ja plastblomma sen såg vi ... hon vattnar ju den 
ÅHh om du visste va vi beundrar denna blomma stannar och kikar då vi går förbi och jo det har jag ju sett ha ha 
Lite stolt blir man allt 
 
 
Och näää kika inte ja har inte rensat bort mitt gräs ännu 
 
 
Den lilla vita växer oxå men inte på samma sätt och inte samma stora kruka heller såå... 
 
Ta tillvara din dag söa du så hörs vi snart igen 
Kramar & Kärlek!
 
 
#1 / / Eva`s blogg:

Jätte fint :) vitt funkar alltid :) ang min klänning så har jag L i den jag är 170cm lång har 42 i byxor o 44 i överdel :) kramen

#2 / / Misstossequeen:

Ha en fin dag :)

#3 / / åsa i åsele:

Blomman är värd allt beröm :)
Du har ju tydligen gröna fingrar,
Dina växter frodas å blir vackra.

Idag regn... regn och åter regn.

kram

#4 / / Days by Johanna:

Förstår du får komplimanger för blomman och jag gillar det stor trähjärtat!

#5 / / Anonym:

Superfint!!!! En sån pense? ska jag köpa nästa sommar! Idag ska det kanske bli åska! ⚡⚡⚡☔☔☔☔då får vi hålla i hatten!kram från L Engman

Svar: Tror denna heter häng surfina ..älskar dem jätte fina i blomlådor oxå hade ja innan vi har haft underbar i solen idag
kram sötaste du <3
Ullie Webersköld

#6 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

jag förstår dem, den är verkligen sagolik :D

#7 / / Marie:

Men oh så vacker blomma

#8 / / N:

Härlig färg på blommorna!