Latest Instagram

 
 
Vill börja med att tacka för alla otroligt fina kommentarer ni lämnar här i bloggen med varma tankar, tips och råd varje dag! Det värmer så otroligt mycket och gör det lika roligt att logga in på bloggen varje kväll och läsa och svara på! Vill bara berätta att jag läser varenda en och ni gör mig så himla glad, ni är bäst! Tack! ♥  

Följ mig gärna på instagram där jag uppdaterar lite mer spontant - Där heter jag weberskold 
 
 
 
 
#1 / / Meta:

Nåt Instagram blir det inte här inte Facebook heller har fullt upp med bloggen tycker jag, speciellt på sommaren När jag inte vill lägga all tid vid datorn.
Fast det är klart dåligt väder då kan man behöva ha lite annat med.
Det ser så trevligt ut på dina bilder. Skönt att du bara har några dagar kvar. de sista är alltid värst och längst
Ha det gott sedan på semestern
Kram Meta

#2 / / Marie:

Sådan där avlång kanin är så fin

#3 / / Sussi:

Visst är det härligt med kommentarerna. Det är halva nöjet med att blogga :)
Vilka fina bilder. Du har jättefint hemma.
Kram

Visst är det så med kommentarer :). Tycker kommentarer är det roligaste med att blogga, upplever dock att många är lite snåla med dem :/

#5 / / anette :

Så himla kul att lämna spår av sig. Kram Anette

#6 / / Petra Olsson:

Kommentarer är så roligt att få och även att ge hos bloggar 😘Kram

#7 / / Cissi:

Vilka härliga bilder ;) kommentarerna är ju bland det bästa med att blogga ;) Hoppas du har en fin fredag

#8 / / Days by Johanna:

Kan inte du komma och inreda hos mig, är så dålig på sånt. Gillar det, men det blir aldrig så snyggt hos mig som hos alla andra

#9 / / Lovisa (wildisland):

Vilka fina vaser!

#10 / / Emilie:

Jättefina bilder och ja, visst är det kul med kommentarer. Det uppskattas ju alltid :)

#11 / / Amanda:

Vilka fina bilder!! :)

#12 / / Bambi:

Åh så tjusiga bilder :D Fina kommentarer förtjänar du tycker jag! Har inte läst din blogg sålänge, men hitills så har jag inget att klaga på haha :P