Läskande

 
 
Riktigt läskande inspiration 
 
Alltså något sånthär skulle inte va dumt att ha en veranda/altan i 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Alla dessa underbara biler kommer HÄR ifrån
och jag fick liksom bara alltså Hallå.... ÅHHHH  hur vackert  är det inte.. tyckte jag att det va
 
 
 
 
 
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Eva`s blogg:

Håller med :) å god morgon :) super fint ja man kan aldrig se sig mätt :) fin lördag kramen

#2 / / Misstossequeen:

Så mysigt :)

Svar: Hoppas du hade en fin fredag :D

#3 / / åsa i åsele:

Snyggt Yes men Nix inget för mig ;-) kram

#4 / / Lena:

HAHAHA Ulle jag tänker när jag ser bilderna: di rika di lever sitt liv... ;-) Nä inte för oss med mindre plånböcker! KRAM

Svar: Brukar oxå tänka så när jag känner mej lite avis o så .. nää inte för oss vanliga döda ha ha ja gud det e ju faktiskt så tyvärr fin söndag rara kramar
Ullie Webersköld

#5 / / My:

Ja det hade man ju inte tackat nej till!!