Inte rättvist

 
Men nu är lampfoten ommålad... vit  naturligtvis
 
 
Allt väl hos er? Har ni en fin helg ?
Lördag och det är full rulle här hemma. Det  har regnat mestadels  ute iag brrr. solen kika bara fram
 emot kvällen 
Det kändes inte riktigt rättvist    Förra helgen då ja jobba va det sol o 30 gr varmt idag när jag är ledig regn och yp 14 ??? Nä inte kul alls 
 
 
Det börjar komma upp mera och mera i vår stil på våra saker på väggarna 
Nu känner jag mej hemma 
 
 
 
 
 
 
Japp har sprayat lampfoten idag vit 
Ja den kommer säkertpå någon  annan bil framöver så ni ser snyggt blev det i vartfall 
 
Maken har jobbat idag här o skatterna och jag fixat hela dagen med bla tvättstugan o en sak till jag visar i morg såååååå kul o så glada över överraskningen 
 
Välkommen JULI 
Vet inte om jag skrev så om det igår men jag älskar juli sommar månad 
 
 
 
 
 

Önskar dig en fin fortsättning på helgen.

Hörs snart igen

 

Natti Natti   All  Kärlek   ♥ 

#1 / / Anonym:

Fint du har det! Såg en detalj. Har du trappa i lägenheten? Är den på två plan? Kul att följa dig nu i det nya! 😄 kram från Lena på Kreta

Svar: ja min gumma ja har två våningar nu så stort o bra över 120 är den på . två st ute platser en inglasad balkong trots allt lite avlång med ändå inglasad förkatterna huuur bra som helst då de älskar att "bo" där är ju otroligt avis på dej måste ja säga i dett jäkla regnade hela dagarna nu suck .. rätt vecka ni valde kramiz <3
Ullie Webersköld

#2 / / Annelie:

Hej, hamnade på din blogg genom Åsa i Åsele,,, skoj att gå bloggvandring ibland.

Jag gillar också heminredning, men nu har vi alldeles för mycket med saker.
Märks nu när jag är rullstolsbunden sedan 1,5 år tillbaks.

Helgen har hittills varit lugn, igår var jag inte utanför dörren. Regnet hängde liksom i stora gråa moln, kom en rejäl skur,, sedan så duggade det ett par gånger.
Jag hade besök av två vänner, en på förmiddagen och en annan på eftermiddagen *me like*

Ha nu en helt underbar söndag.. // Annelie

#3 / / Lovisa (wildisland):

Det ser jättefint ut! Tror det blir riktigt bra med en vit lampfot där. :)

#4 / / Sofia:

Ja det är verkligen kul, tyvärr blir plånboken alltid tom :D

#5 / / åsa i åsele:

Vitt, vitt, vitt det är Du det å det är ju så jäkla fräscht å fint hemma hos Dig <3 tror Du ska få komma hit å stajla om vårt hem så det blir mer ordning å reda, bortplockat å vitt, fräscht å mer "ullie" :)

Jag har noll energi, motivation, orkar inte å det börjar bli för mycket av allt över allt, huset svämmar över.

kram

Svar: min underbaraste du <3 såååå snäll du är !!
Ullie Webersköld

Blev jättefint :). Härligt när man känner sig som hemma :)

#7 / / åsa i åsele:

svar Ja absolut är halv 8 hos mig England helt annorlunda än den svenska versionen, de är ju både ironiska, elaka.
Men trots detta, eller just därför ;-) är det skoj program :)

kram

#8 / / sandra.:

Så typiskt att det var bra väder förra helgen när du jobba :(
håller med dig, är också trött på detta regn :( fina detaljer! kram på dig <3

#9 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

det är verkligen typiskt minsann, vädret är lurigt :)

#10 / / anette :

Nä det är verkligen ingen värme. Sitter här och fryser faktiskt. Sveriges väder. Kram Anette