Stjärtlapp

 
snöänglar och snögubbar. ... och så Snö Lisanlosan  
 
Hej finingar! 
God söndag min vän. Hoppas att du har en fin helg. ??
Första söndagen detta året...  2016 och i vanlig ordning kommer det ta tid innan man lär sig skriva det nya året på diverse papper  Tänk vad ett år går fort, ändå
 
 Känns så fräscht och uppiggande med den kalla luften . Skatterna älskar ju denna snö 
Deras mamma är dock inte alls lika glad även i fall det är fint med den ljusa snön 
Då får det hålla sej såhär nu då lite kallare o inte försvinna eller bli slask . 
 
 
Snöängeln ebbanbebban  Ebba fick lite Väl mycket snö över sej hi hi 
 
 
 
Lilla snöÄngel tossan Lisanlosan Felicia 
 
 
 
 
 
Att åka stjärtlapp kan va så roligt ?? 
Fick knappt me de här två hem 
 
Nåja, nu är snart min egentid över, för jag  ska upp och jobba här i morgon så måste få lite välbehövd sömn några timmar . 
Därförsäger jag på återseende imorgon igen
GodnattKramar på er 
 
 
Publicerat i Allmänt
Taggar: snöängel
#1 / / Anna - mamma till två prinsessor och en prins:

Vilka härliga bilder! Ja mina små njuter verkligen till fullo nu när snön äntligen kommit. De fick skridskor i julklapp så det tjatas massor om det just nu. Jag hoppas att snön håller i sig en vecka i alla fall så de hinner leka lite.
Hoppas du får en bra jobbdag
Kram

#2 / / Eva`s blogg:

Härliga snöbilder ännu har vi inte snö här nere men det gör inget för min del :) hoppas du får en fin måndag kramen

#3 / / åsa i åsele:

Jag är glad att Ni fått snö under jullovet så Dina hjärtan får leka i snön å ha det mysigt :)

Minus 18 idag, inte direkt något uteväder.

kram

#4 / / Mirre:

jag älskar också snö =D

#5 / / Sussi:

Även jag som vuxen har svårt att hålla mig när snön kommer. Man vill gärna slänga sig ner och göra en liten snöängel. Det som hindrar en är att det blir blött och kallt haha. Fina bilder du bjuder på :)

Kram