Jösses

 
Snabblunch innan kvällsjobbet.
 

H.a.p.p.y. fredag mina fina!! 

 
 
 
 Hoppas att allt är väl. ?
 
 Ute blåser det typ storm (det viner verkligen runt knutarna!) och spöregnar Hua vilket hemskt väder det är 
Kommit hem från kvällsjobbet och haft lite mys här 
Maken hade köpt en kebab till mej som jag mummsat i mej ha ha 
 
Jösses va trött ja är.. 
sjunkit ner här me rumpen i soffan en kort sväng innan läggdax.
 
 
Tycker om att sitta och mysa vid datorn när  man äter själv .
 
 
Nää nu blir jag galen ingen mer bild går att ladda upp . Har tydligen ingen tillgång idag .. konstigt 
Men ja lite fick ni se 
Tog ju bara typ över en timma att skriva detta ha ha gud. 
Bäst att kojsa för att orka me hela helgen 
 
Godnatt kramar till er alla mina fina så ses vi i morgon igen 
 
 
 
 
#1 / / TantGlad:

vink vink villevinkvink.
Nu äre lördag.
Ja oj så det blåste i går och regnade här hos mig. Fast söderut har det varit värre. Jag ska inte klaga.
Skönt att sitta framför datorn hihi.

KRAMELIKRAMKRAM

#2 / / Mirre:

Trevlig lördag ni med =D

#3 / / Eva`s blogg:

God morgon denna lördag morgon :) fint hemma som alltid :) ja gott att äta vid datorn i bland hi hi ha en fin lördag kramen

#4 / / Natalie Salazar:

ja precis nu flyttar jag kontor :) så närmare ska bli sååå skönt!
ooh sånna glas har jag med haha otippat :P
sen är jag också en babblare enligt killen specielt när jag ska berätta historier haha

#5 / / sommarblom.blogg.se:

Gillar tavlan PRADA!