oliiiiiiiidligt spännande

 
Alltså Tack igen för ni står ut med mej  ❤️ 
 
Just nu är det ju så oliiiiiiiidligt spännande 
Alltså jag säger bara  VAD HADE JAG GJORT UTAN ER ?? 
 
Alltså nu är vi så himla nära !!! 
Ni är så duktiga och hjälper mej jag är så glad som har er 
 
Allt detta om det blir JAG  som skulle vinna har jag ER att Tacka för det 
alltså det är så nära och jämt så usch skulle va så ledsamt om det inte blev så . men har sett att hon är visst lika taggad som jag så blir nog hård strid 
 
Stor spänning följer som sagt Tack för ni är med mej 
 
 
 
 
 
 
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Catrin Monica Sandberg:

Vad är det för tävling? :)

#2 / / åsa i åseleå:

*håller tummarna* kram

#3 / / Annika:

Tummar och tår hålls även här.
Kramelikram

#4 / / Natalie Salazar:

tack gumman :)
aaa otroligt skönt att slippa måla verkligen

Aa men det gör du rätt i men visst leder du nu ?