Mini Mello


 Sötaste Ebban skatten 


 Det visste ni kanske inte 😃 
Ebba har varit med i lilla Mini Mello !! 
Lilla melodifestivalen 


 Ett mobil inlägg här 
Är på jobbet och inväntar en tvätt som är färdig  om  några minuter 

Ebba var med på mini mello 
Tyvärr gick de inte vidare mot finalen men de va jätte glada ändå Fick både blomma och diplom 

Ni glömmer inte rösta idag ? Nu är slutet nära och såååå spännande 
Kan bara igen säga tusen Tack ❤️️❤️️

Nu är maskinen färdig Hörs senare 



Publicerat i Allmänt
#1 / / Mirre:

Vad sjöng hon för något =D

Du verkar ju ta hem det där =D

#2 / / Days by Johanna:

Vad kul, vad sjöng hon?

Hoppas du vinner jag får rösta igen om 74min så då skall jag göra det :) Du leder iaf med 10 röster nu....

#3 / / Sussi:

Vilken upplevelse :)

Röstad och klar. Håller tummarna för att det håller hela vägen nu :)

Kram

#4 / / sandra.:

är det din dotter? :) så sjukt söt hon är!!
Håller tummarna för dig! kram

#5 / / Cissi:

Så kul! Duktiga tjejen

#6 / / Emma -Merakibeauty.se:

svar; ja det är väldigt många som skryter om dom och nu förstår jag varför :)

#7 / / åsa i åseleå:

Kul att få vara med en sån grej. Minne för livet.

Jag får inte rösta förrän ikväll...

kram

#8 / / houseforus:

så söt hon är och så kul för henne
Kram

#9 / / sandra.:

jaha då förstår jag :) vad sjöng hon för låt? =)

#10 / / TantGlad:

Så spännande med minimello. Vad sjöng hon då? Hon ser proffsig ut din tjej.

Kram på dig fina du

#11 / / Amanda - Skönhetsbloggare:

Men åh vilken söt tjej, spännande med mello!

#12 / / N:

Kul :D

#13 / / åsa i åseleå:

Beklagar *kramar om*

#14 / / MADDISENJ.SE:

Men så söt, vad roligt med mini mello :D

#15 / / anneli:

nej så otroligt charmigt och roligt :)