Ditten och datten

 
Det började bli kväll när kameran kom fram igen så vad skulle ja hitta o visa då då ?
Here’s some more pictures from my kitchen ... Köket blev det .. 
 
Hej lovelies! 
Hej alla fina !!
Fredaaag, bästa dagen är här igen.
 
 
Ett sent litet hej från mig så här på kvällskvisten.
Hoppas att du har haft  en fin fredag och att allt är väl. 
Här har vi haft soff mys hela familjen  och kikat på fångarna på fortet som sessorna gillar
och ätit mysigt fredagsmys
 Det är fredagkväll, såå underbart! 
 
Ja det blir ju bara mörka kvällsbilder nu igen men ja det får ni stå ut me då 
 
 
Kväll i huset.
 
Ljus i massor är ju bara ett MÅSTEhär hos oss 
 
Jaha då har helgen inletts nu då ..
Hur härligt är inte det? Ska ni hitta på något roligt?
 
Japp detta är nog mitt allra mest mysigaste och goaste fredagsmys 
Äääälskar verkligen Libanesisk mat Yummi!!! 
 
 
 
Ha en jättebra start på helgen nu alla goa.
Hoppas att den där riktiga lördagsfeelingen infinner sig hos er så fort ni slår upp era ögon i morgon bitti 
 
Nu blev det visst bara lite tjat om ditten och datten här.. inget viktigt bara svammel .... 
Nu så väntar den goa sängen på mej börjar bli lite grusigt i ögonen här 
 
All Kärlek ❤️ Vi hörs i morgon 
 
 
Sist men inte minst en mys bild på sötaste skatten EBBA bebban som klippt håret igår  
Lilla sötisen ville visa sej hi hi  
 
 
 
 
#1 / / Days by Johanna:

Fina bilder och söt dotter :)

#2 / / åsa i åseleå:

Söt dotter <3

Libanesisk mat har jag aldrig ätit.

kram

#3 / / TantGlad:

Jättesööt och fin dotter du har.
Sen har du en superbra inredningssmak tycker jag då , som har samma smak som dig. Snygga ljusa eleganta färger.
Men jag kan även gilla starka färger som jag har hemma.

En stor varm krameliMELLOkram till dig

#4 / / Natalie Salazar:

alltid kul att se ditt hem och så god mat :) söt dotter hihi

#5 / / Sussi:

Det finns ingen skönare känsla än att komma hem en fredagkväll och veta att man har ledigt hela helgen :)

Trevlig helg

#6 / / Anna - mamma till två prinsessor och en prins:

Men så gott med Libanesiskt! Det vill jag ha i morgon...
Och så fin Ebba blev i håret!
Hoppas ni haft en skön lördag
Kram

#7 / / MADDISENJ.SE:

Åh tack fina du. Min päls köpte jag hos Vero Moda förra vintern :)