Bridgewaters

 
Det va ju detta jag frågade om .. 
 
 
Hej min vän. Hoppas att du har en fin dag.?!
Idag har vi haft l j u v l i g t väder här igen Alltså man blir ju så GLAD!  :)
solens strålar som skiner in genoom fönstret och värmer så gott. 
Man vågar ju knappt säga hur glad man blir för då försvinner den väl igen ha ha 
Jag hoppas solen har  strålat på er också och att ni alla fått en riktigt härlig lördag
 
Allt väl hos er annars vänner?
Åhhh så underbart härligt med helg ..Här har vi haft en mysig lördag 
Jag och Ebba har varit på köpcentrat och uträttat ärenden och hittat lite små saker .. ex en ny taklampa till sonens rum . Men gud ..löning coh lördag.. massa folk ! 
 
Tänkte jag frågade ja ifall ni visste något om ljusen ? 
Googlade lite själv sen efter tips och hittade en sida
 
Visste inte om att ... 
Bridgewaters doftljus  som det heter är av mycket hög kvalitet  av naturligt sojabönsvax och de använder naturliga dofter ( lite likt partylites soya ljus alltså ) 
Bridgewater stöder organisationen av Rice Bowls. Så när du köper ett Bridgewaterljus så gör du även en god gärning
Ja nu vet ja lite om mina ljus ja hittat men som ja inte visste va de hette 
Har ju haft mest Partylite ljus då jag säljer dem men nu hittat dessa oxå alltså . 
 
Nu har vi haft kvällsmys med  mysgod mat och mello såklart. 
Tror för min del att Molly kan gå långt men ja smaken är olika så en del här tyckte frans ja ja 
Den som lever får se som de säger fniss  :)
Men du, vem var din favorit i kväll? om du såg? Berätta! jag är SÅ nyfiken:)
 
Önskar nu dej  en härlig dag i morgon min vän och glöm inte att .. .Du är värdefull.!
På återseende!
GoDnAtTkRaMaR!
 
 
 
Publicerat i Allmänt
Taggar: doftljus / ljus
#1 / / Amanda Jona [SPONTAN]:

Det är ju så underbart med bra väder! :)

#2 / / Emely:

Vilket fint ljus! och kul att höra de är gjorda av sojabönsvax och innehåller naturliga dofter. Jag gillar när man kan få något fint och användbart men samtidigt har gjort någonting bra :)

#3 / / Days by Johanna:

Vilket bra ljus och tur du kom på vad de heter!

Hade ingen favorit igår, tycke inte någon av låtarna var bra! :(

#4 / / Sussi:

Det är så fina burkar till dom där ljusen..

Tyckte det var helt rätt låtar som gick vidare till Globen. Molly är bra men tror nog inte det är vinnarlåten. Frans låt.. kanske :)

Kram

#5 / / Nimo:

Fin blogg fina du

#6 / / åsa, lite eljest:

Ska kolla upp de där ljusen :)
kör ju mest med vaniljdoft på mina ljus,
älskar den doften.

Mello igår,
ja bäst hittills ;-)
tycker årets startfält varit lite... eljest ;-)
gillade ju rockarna, Eclipse de var bäst,
Molly gillade jag inte alls.

Nu ska vi börja laga till nån mat, hasselbackspotatis :)

kram

#7 / / Sarah:

Ja tyckte Molly va jättedålig :P Panetoz va dom enda som va bra igår :P