att bara åka iväg ..

 
Ja "fulbilder" som jag brukar kalla dom bjuder ja på här. ha ha 
 
Det råder vårkänslor över landet hör jag, även här trots att snön ligger vit men det gör ju allt så mycket ljusare
meeen gud så kallt det va ute i små blåsten och runt nollan idag. 
 
Japp så kikar ja in här till er finingar som jag lovade ! 
Jag har haft en jätte mysig dag 
Hur har ni haft det ?? 
 
DET BLEV UTFLYKT!! 
Ja min goa älskling maken tog med mej och små skatterna på en liten tripp 
Att bara åka iväg en sväng.. det är så himla mysigt och välbehövligt! 
 
 
Men ja solen uteblev från oss idag så det har varit småblåst ruggigt och väldigt grått som ni tom ser på bilden tycker ja 
 
 
 
 
Lite mörka bilder som vanligt denna årstid men ja ni ser våra söta skatter 
Vi va naturligtvis på mysigaste resturangen Jennys thai oxå LOVE IT !!  älskar det verkligen ! 
Är ni i Ulricehamn rekommenderar jag att ni går dit helt klar värt det ! 
 
 
 
underbar mat!! 
Sååå god! 
 
 
Vi va på Nille affären och hittade lite ljus och annat smått och gott som jag säkert kommer visA i ett annat inlägg 
som alltid ha ha.. 
Men ja inne på interflora affären va jag lite besviken idag inte så massa nytt eller att få inspiration ifrån. 
Men ja ja vi åker dit snart igen 
 
En härligt utflykt med de mina ja inte prinsen men det trodde ni väl inte hi hi 
 Ni ve hur det är vid detta laget nu fniss 
 
 vi säger god natt och på återseende imorgon.
 
Sov så gott mina fina 
 
 
#1 / / Anna - mamma till två prinsessor och en prins:

Så mysigt med utflykt! Här har det varit jobb hela veckan (fast två dagar jobbade jag i Stockholm såklart)
Däremot blir det nog en helg på tumanhand med maken.
Kram och trevlig fredag!

#2 / / åsa i åsele:

Mysigt med utflykt, äta gott å ha det bra tillsammans.

kram

Jag tänker aldrig februari som vår. Men så bor jag i Dalarna också, våren kommer oftast hit i slutet av mars början på april. Det kan efter det komma mer snö också så jag tar allt med en nya salt. Sen är det såklart mysigt med droppande tak ibland och fågelkvitter på morgonen. Sen ljuset som börjar komma nu! Det är underbart :D.

#4 / / Days by Johanna:

åh mysigt med en utflykt :) och gott med så god mat! :)

#5 / / Natalie Salazar:

ååh så mysigt och kul att se bild på dig :)

Ja men kolla på ö&b du kommer älska dem som finns där dem liknar verkligen dina.
Har själv tänkt köpa hem men killen har redan klagat på mina andra för han vill ha sina design koppar i skåpet haha

#6 / / Mirre:

Ja lite vårkänslor blir det vissa dagar, men det är väldigt vintrigt här igen

SÅ mysigt med en roadtripp