Vill ju inte

 
H Y A C I N T E R 
Så sååååå fiiiiiiint och luktar såååå ljuvligt . 
 
 
 
 
 Hej heeeeeeej....Raraste ni 
 Hallå så här i sena kvällen!
 
 
Allt väl hos er då ?
 Gör ni något mysigt i dag?
 
Idag har det varit en sån där dag ni vet där ljuset aldrig kommer fram där dagen är mörk hela tiden 
 
Eftersom vi ofta har saker och ting inbokade på helgerna, Eller någon utav oss jobbar  så är det extra skönt när det kommer "vanliga enkla hemma-lördagar" . Som den här kvällen hemma och mysa 
 
Men usch mår inte bra...
skulle ju jobbat helg inte kul det här för här ligger jag ..... 
Yes här fortsätter krassligheten! Gaaah.  usch ogillar att inte må bra 
Trött och orkeslös ont ont Vill ju inte va sjuk ... vill inte 
Vet inte om ni hörde det va både bihålsinflammation Och öroninflammation .. suck !! 
 
Ligger i soffan och kikar på hur många kramar finns det i världen och innan det så mycket bättre 
Ja va kan man mera göra .....
Kanske bra att ha den nu istället för man vill ju absolut inte vara sjuk när det är jul och allt och det är massa kul på gång.

Här har inte varit många knop idag men ja ta det lungt  Har en liten snurpa här oxå som inte mår bra så jag vi har myst ihop här idag  .

Äta lite mys mat med sin goa familj  om man har matlust 

Att bara va..... Vila ta det lungt 
 
I vartfall...
Det blev en lugn och skön Lördagkväll i alla enkelhet. Och jag njuter fullt ut av det!
 
Sssså hörs vi i morgon igen eller?? 
Goaste KRAMEN till er mina fina
 
 Puss och vi hörs .♥

GoDnAtTkRaMaR!

 
DEt är för oss solen går upp..... lyser som förr oss för kärlekens skull  ....
 
 
 
 
 
 
 
 
Publicerat i Allmänt
Taggar: sjuk
#1 / / åsa i åsele:

Minus 28 grader kallt å jo nu är det rejält kyligt.

Tråkigt att Du är sjuk,
men kanske kroppens sått att säga att Du ska ta det lugnt.

I eftermiddag blir det mat hos mina föräldrar innan jag ska skjutsa min 08a syster till busstationen.

Vi har klädd granen idag, en rååååsa gran :)
bild på instagram...

kram

#2 / / yasmine%20mamma%20till%20dennis%20och%20angelina:

åh ush nu måste du ju bli bra.
hyaciner är så fint .
Skickar massor av kramar

Usch din stackare som är sjuk :(.

Hyacinter den doften alltså :D

#4 / / Sussi:

Men fy! Inte kul när du har både ock. Hoppas det går över snart så du får må bra igen.
Jag köpte faktiskt en hyacint sist jag var på ikea. Insåg att jag inte hade någon julblomma, vilket man bara måste ha ;)
Köpte även en amaryllis. Ska bli så fint att se dom slå ut. Förhoppningsvis till jul ;)
Krya på dig! Kram

#5 / / Boel:

Hyacinter är fina men är allergisk mot dem haha!

#6 / / Tilda Barkselius:

Hyacinter är så fina!