Julstuff & Tandfen

 
Lite mera julstuff  
 
Alltså det där med att jag skulle ha semester...
 
Ja alltså ni får förlåta men nää jag är inte på humör idag heller 
Har varit grinig och liksom ledsen idag oxå 
Det känns inte rättvist och ja blir gnällig 
 
Återkommer i morgon i gen och hoppas att  efter de här två dagarna så har jag tjurat färdigt 
 
 
 
Jodå Tandfen blir man inte för stor för att få besök utav 
en stor kind tand som i några dagar hängde i bara några trådar till mamma mådde dåligt ha ha då tog ongen ut den .... gud .. 
Ja den las i glaset och jo tro det eller ej så hade Tandfen varit där med en guldpeng 
Stolt skatt 
 
 
 
Och Önskar alla där ute en skön god nattsömn  och att ni har det så bra ni kan var ni än befinner er.
 
Kramar & Kärlek!
 
Sov sött era sötnötter !! 
 
 
Publicerat i Allmänt / Julen
Taggar: christmas / julen / julgran
#1 / / A M:

Grinig är vi allihopa ibland! Bästa med tandfen!!
sv; Tycker du ska kolla på den!:D

#2 / / Marie:

Hoppas vi att fredagsmyset kan få dig på bättre humör idag =D

#3 / / Eva`s blogg:

fin tös, ja barnen gillar ju det där, hoppas du får en fin fredag stor kram

#4 / / Sussi:

Ibland behöver man lite deppa ihop för att komma vidare. Man kan inte må bra hela tiden. Så är det bara :) Hoppas dock att du känner dig bättre till nyårsafton. Lite festlighet kanske piggar upp? :)
Sv. Jag har märkt att just blogg.se har procenttecken och siffror i bloggadressen. Har sett det hos andra med. Jag har försökt ändra hela adressen men nästa gång jag kommer in så är siffrorna där igen? Det har varit så ganska länge nu. Undrar när dom tänker göra något åt det på blogg.se? Jag fortsätter med att försöka ta bort alla dessa tecken och hoppas det blir åtgärdat snart :)
Gott nytt år
Kram

#5 / / Sussi:

Vad konstigt.. Nu är tecknen borta men det går ändå inte att trycka på mitt namn för att komma direkt till min blogg??
Jag provar skriva om min mailadress, fungerar inte det så Vidarebefodrar jag länken här istället så du slipper leta http://nouw.com/enkelthemma
Kram

#6 / / åsa i åsele:

Helt galet att Du blev tvungen att jobba trots Du hade fått semester å faktiskt hade andra planer...
Det verkar vara lika illa överallt då det handlar om Hemtjänst/Äldreomsorg, finns typ aldrig pengar å personalen ska jobba även om dem är sjuka.
Tandfen brukar komma hit oxå ;-) alltid uppskattat :)
Trist detta med Din mobil,
telefoner ska ju funka,
vi är ju beroende av dessa...
jag som använder min mobil mest som kamera & sms,
behöver ju en skärm som visar vad som händer...
jag beställde därför en ny mobil i tisdags.
Jag hoppas Din fredag blir bra trots allt trist som händer.
kram

#7 / / Days by Johanna:

Hoppas du snart tjurat färdigt ;)

Tandfen blir man aldrig för gammal för, längtar till den kommer hit, för Hugos del då :)