Blixt eller inte?

 
Socker kaks bak blev det idag
 
Hej den 2:a advent! 
Hej lovelies! 
 
Allt väl hos er vänner?
Hoppas att ni njutit och haft en skön helg 
 
Tänkte bjuda på lite kvällspics från köket då 
Antingen nu blir det jätte mörka bilder annars med lite blixt o de ser ut som ja jag vet inte vad..
Ska man ha blixt eller inte??  
hur som helst blir det de jag bjuder på ikväll 
Sängen väntar och en ny arbetsvecka börjar 
 
Idag har vi haft lite chill här 
Men helgerna bara försvinner i allt man ändå ska göra Idag har 
blivit att ta hand om tvätten från gårdagen  ja det tar tid med 5 i familjen 
Sen mera pynt fixande  och fika med god sockerkaka med pepparkakskrydda
 
 
 
 
 
 
 
Nu väntar Tv chill med maken älsklingen  ♥   här en sväng  innan läggdaxet. 
Han kom nyss hem gjort sin jobb helg Känns skönt att ha han hemma igen
 
Har fortfarande en sjuk son här så ska in och ge honom alvdedon oxå se så han somnar här 
Inte lätt med sjuka tonåringar ♥ 
 
Varma GODNATTKRAMAR till er alla
på återseende och sov så gott !
 
 
 
 
#1 / / åsa i åsele:

Krya på kram till sonen å jag hoppas Ni övriga håller Er friska till i januari ;-)
Gillar bilder hem ifrån Er, Du har så fint hos Dig, inspiration <3
Snabbt blev det måndag igen å jag är så jäkla trött,
J kom hem 22.45 igår kväll å inte förrän strax före midnatt kom vi i säng, jaa jag sover ju inte förrän dörren är låst å hela flocken är samlad inomhus.
Jag hoppas Du får en fin måndag, kram

#2 / / Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet :

Ni har det så himla fint <3

#3 / / Sussi:

Jag brukar köra lite blandat mellan blixt och utan. Det beror på vilken känsla man vill ha på bilden.
Du har ett sånt fint kök :)
Kram

#4 / / Eva`s blogg:

Kör med auto men fina blev dina bilder ändå :) mums va gott själv åt jag massa pepparkakor :( så det blir träning snart kram å fin måndag <3

#5 / / Liene Svärd:

sv: Ja jag är lycklig hehe :D

Sockerkaka med pepparkakssmak är sååå gott!
Har samma dilemma om blixten, men jag försöker ta bilder medan det är ljust ute och utan blixt. Om jag ska fota något jag bakat försöker jag placera det nära fönstret så att det får dagsljus på sig.

#6 / / starsinlife.blogg.se:

Blixt på kvällen, utan på dagen. Så fint

#7 / / Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet :

Svar;
Du är hur fin och vacker som helst! Men förstår dig hur du menar <3<3

#8 / / Anonym:

Du bjuder ju alltid på en massa fint och såååå vackert du har det hemma. Det är som hämtat ur en inredningstidning.

STOR KRAM min vän

#9 / / TantGlad:

Det var jag som var "Anonym"

#10 / / Tilda Barkselius:

Härligt med tv-mys, hoppas din son kryar på sig :)

Åh mums så gott med sockerkaka :D

#12 / / Meta:

Inte är det lätt att fota nu när det är så grått och mörkt. Det blir bäst ute just nu känner jag. Blixt är lite svårt att använda jag försöker att inte ha den. Ska man det borde det vara en som man håller i handen och riktar inte direkt på motivet. ott med nybakad kaka i alla fall.
Ha nu en bra vecka
Kram Meta