Whats your superpower?

 
 

 de här två godingarna

Underbaraste älvorna mina våra skatter 
 
 
Happy friday - Hej fredag,
 
Hoppas allt är väl och att du haft en fin start på helgen 
Mammas hjärtan gillar att va me på kort men prinsen nää som ja sa här om dagen det går inte längre 
Men jo han är ju fortf mitt stora hjärta 
 
 
 
Åh älskade finaste skatter.  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ha nu en underbar lördag.i morgon och njut va ni än hittar på 
här blir det sovmorgon ochchill 
 
Var rädd om dig. Hej på en stund.
 
Kramar & Kärlek!
Publicerat i Allmänt
Taggar: skatterna
#1 / / Linda:

Min superpower är att jag är #kvinna :-)

#2 / / Lena:

Min superpower? Att man härdar ut! ;-) haha

Svar: ha ha ja idag va nog en sån dag .. usch eller bara ja som har trött o gnäll dag
Ullie Webersköld

#3 / / DianaDrömmar:

Fina tjejer, själv har jag 3 söner :) kram Diana

#4 / / åsa i åsele:

Ska ta nån bild på vårt tvrum så får Du se de röda tapeterna :) jag gillar ju dem... jag är ju inte direkt vit & beige ;-)
Jag tycker det är fräscht å snyggt med vitt - hos andra - väljer dock färg när det är här hemma.

Utflykter är viktiga,
lite omväxling å miljöombyte,
då går det lättare att stå ut med vardagen :)

Jag hade lördag igår så idag är det en bonusdag :D

Kram

#5 / / Lotta:

Underbar bild :)

#6 / / TantGlad:

Vilka fina tjejer. Jättefina bilder.
Men hörudu....vad länngesedan jag var in här i din blogg. Men nu är jag här.
Föresten....Har du instagram? Mitt namn där är annechristineengstrom.

Kramkram.

#7 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

min mamma är 59, men tänker mig att Sex and the city passar alla åldrar från puberteten och upp. Även 79 och 59-åringar är väl kåta eller busigt pilsk som de är i serien ;)


Det låter som en enorm kärlek :D Jag har ingen barnlängtan själv, men vet att det inte finns något som mäter sig med det när man väl har det. Jag ska dock inte ha några.