Som en saga - vackert

 
 
Varit i kyrkan på fint mysigt bröllop
 
Trodelidooo sweeties!
 
 Hoppas att du har haft en fin dag
Efter en härligt sovmorgon åkte tjejerna och ja till stora varuhuset för inköp av det sista till prinsen.
Vi har ju firat lite här idag
 
Sen va vi på min söta jobbarkompis Saras bröllop
Det är väldigt mysigt och soännande då det inte är riktigt så som vi har våra .  
 
Den lilla minsta blomster flickan brudnäbb  ville inte alls  gå före och dela ut blommor på golvet inte 
Trots alla som lockade på henne ha ha  så söt  :) 
 
 
 
HUR underbart låter det då inte när orgeln sätter i gång ??!! 
 
Tycker det är väldigt mysigt och så då det va tre olika präster som förättade vigseln spännande att se 
 
 
 
 
Finaste Habibi SARA Så underbart vacker ! 
Nu helt nygift .. nu är det värsta gjort sa hon :) :) 
 
 
 
 
 
 
 
Två  limousiner va på plats hela tiden 
Åhh underbart . Vill gifta mej med min älskling en gång till   :)  
 
 
 
Nu är det soff häng det sista med älsklingen här 
Ha en riktigt  fotsatt härlig helg nu, så hörs vi i morgon  igen hoppas jag .
 
på återseende! 
 
 
 
Publicerat i Allmänt
Taggar: bröllop / kyrka
#1 / / linda:

Wow, det måste ha varit helt magiskt

#2 / / åsa i åsele:

WOW det var ett bröllop det :)
Så fin den lilla blomsterflickan och bruden var.

När vi gifte oss 2005 hade jag inte brudklänning,
vi gifte oss borgerligt med typ bara familj... det var väl tillräckligt många ;-)

Meen Du, jag blev inte ledsen över Din kommentar, absolut inte, självklart får vi tycka olika,
jag gillar ju Dig <3 Du är en fin vän.

kram

#3 / / JUNITJEJ:

Det är så underbart att gå på bröllop!

#4 / / Ztinas - Motivation att följa dina drömmar:

Åh så himla kul med bröllop :)

#5 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

Så himla mäktigt! Jag blir också sugen på att gifta mig med Erik en gång till när jag ser detta :D

#6 / / Petra Olsson:

Åh kärlek och så fina de var och supersöt liten tärna 🌟Kramar

#7 / / Bambi:

ååh kärlek!! Så himla vackert det ser ut :D