Som en liten trasa .... hängande i en hög...

 
 
 
Hi darlings !!
Hej vacker. Allt väl?
Det är mulet och regnet hänger i luften. Hoppas så att det ska spricka upp till en solig dag i morgon 
Håller tummarna jätte hårt för det 
Kändes nästan som man va lite bortskämd igår med denna underbara sol och ja sen va den bort idag igen suck ... 
 
Jag är så trött just nu att jag sitter och sover med ena ögat…zzz…  och ändå har ja sovit nästan en timma då jag kom hem. Helt slut 
Går dagens började ju med buller och bång och ja va typ hemma en halvtimma på hela dagen 
Mot att tagit det lungt innan blev jag nog som en liten trasa .... hängande i en hög... 
 
Alltså  dessutom .... denna sjukdom tar nog kol på mej oxå allt vill jag göra men allt vill inte sjukdomen jag ska göra ont ont ont jämt .. HATAR!! 
 
 Nu ropar John Blund på mig…zzz… så
Bäst jag sover här nu så att jag orkar stå upp tidigt  till jobbdax i morgon 
 
På återseende!!
 
 
 
 
 
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Linda:

Hoppas att solen kikar fram idag! Jag ställde klockan på 4.30 för att göra mig redo för en tidig body pump.. men ångrar mig nästan redan.. hade gärna låtit john blund stanna kvar i några timmar till haha

#2 / / Eva`s blogg:

Usch trist vad har du för sjukdom? jag har artros som tyvärr sätter krokben för mig ibland men jag kämpar på upp med hakan sötnos kramen

#3 / / Petra:

Hoppas du fick en god natt sömn så du är på benen idag kämpa på tjejen.kram

#4 / / Amanda:

Åh jag är också super trött :(

#5 / / Meta:

Nej det där är inte alls kul fråga mig jag vet. Dra ner lite på takten och lär dig att det går bra ändå fast du inte gjort allt du vill. Ta vara på de små och fina stunderna du har med tjejerna. Så småningom har du gjort allt du vill. Lägg inte till på vill göra listan förrän den är tom, kanske en sak kvar då.
Sakta men säkert så blir du piggare åxå.
Ha det got och njut av att du fixade blodomloppet.
Kram Meta

#6 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

usch vad besvärligt det låter, värk är sämst!!!