så där plötsligt ... :(

 
När det händer så där plötsligt - något ofattbart händer... man förstår inte..  R.I.P ♥ 
 
 
Hej sötisar!
 
Hoppas att allt är väl och ni mår bra. 
Här är början på ont i halsen me .. tror ja blir knäpp hoppas det inget blir 
 
Har ni haft en fin dag? 
 
Blir ju som alltid lycklig utav solen så ja den gjorde min dag  ....Är SÅÅÅ lycklig för det, .. nästan hela dagen ... 
 
 
 
 
 
Idag har jag fick ja precis  reda på att en vän till mej gick bort hastigt  i dag ..   R.i.P. ♥  
Man liksom .. men gud ja pratade ju med henne här om dagen liksom .. nu finns hon inte mera ????!!! 
Det kommer bli så tomt  ♥ 
Vila i frid du var älskad underbara ängel
 
Vi har bara känt varandra genom nätet och ja man tycker som jag pratade om nyss med min goa Marita att ja 
man "känner" ju varanndra som man känt varann alltid .. så konsigt men en del får man ju en viss extra kontakt me ni vet ju hur det me med oss ... vi "pratar" ju nästan var dag .
Min fina vän dog så plötsligt verkar det som och ja vet inte hur 
 jag är en ritig grubblare och har svårt att sluta tänka ... 
 
 
vill ju göra om här nere oxå men tja den som lever får se blev ju såär i år då vi lyttade in såå i år . 
 
Vilket väder
idag hade vi ju underbara solen på besök 
Suttit på baksidan av vårat sen ja kom hem från jobbet  en lång stund och bara möööös 
 
 
 
 
 
Har ni märkt att dessa otäckingar är så slöa aggresiva och ja vet inte vad.. så otäcka de är överallt nu !! 
 
Nä nu ska jag dejta herr  J. Blund
ska försöka inte tänka utan få lite sömn för jag är trött 
 
De har väl lovat sol i morgon me så då är jag lika glad!! 
Önskar dig en magisk Torsdag fylld av solsken & lyckliga stunder! :)
 
Hoppas att du får en fin dag. i morgon 
 
Idag kramar jag om min lilla älskling  lite extra ♥ Va rädda om varandra 
 
Kramar & Kärlek!
 
 
 
#1 / / åsa i åsele:

Oj, så tråkigt, jag beklagar *kramar om* så hemskt.

<3

#2 / / Linda:

<3

#3 / / Petra Olsson:

Nej vad hemskt jag beklagar ❤️Förstår att det är svårt att tänka på annat även om ni inte träffats mer än på nätet. Stor kram till dig ❤️