Riktigt gnällig

 
 
 
Darlings ! 
 
Imorgon börjar allt på riktigt. Jobbet har ja faktiskt längtat efter och även ifall de små inte börjar ännu ska det bli skönt med vardag igen 
Försöker få dem i säng i tid men gud.. alltså de har vekligen typ vänt på dessa timmar på dygnet 
Just nu håller visst mami i huset här på att få ett spel när dotter nr 2 kommer upp för typ 5 grr...... 
Alltså åhhh. 
Nu känner jag mej som en iktigt gnällig mami miss i nassa här så .... 
 
Nä nu blir det dax att ja släcker ner här så blir det nog lungt 
 
 
Vi hörs väl i morgon igen då ?? 
 

Sweet dreams sweeties:)

 
 
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / starsinlife.blogg.se:

Ha det så bra!

#2 / / Eva`s blogg:

Inte så kul :( sova bör man i tid hi hi fin bild kramen

Hoppas du får sova och att det går bra på jobbet <3

#4 / / åsa i åsele:

Ha ha när det gäller att gnälla - i bloggen i alla fall ;-) - är jag nog värst...
Gnäll-Åsa är mitt namn ;-)

Här har vi ju en unge som inte kan sova,
svårt att somna å dessutom väldans morgonpigg.

Skolan börjar 24/8, när börjar Dina flickor?
Hur var det nu igen... kommer de att gå i samma skola nu alla tre så de kan följas åt på morgonen?

kram

#5 / / Petra Olsson:

HoppAs du fick en god natt sömn 👍Kramar

#6 / / Sussi:

Så fint på bilderna :)
Förstår att det måste vara svårt att vända på dygnet. Men envis vinner oftast ;) Jag gjorde samma miss jag med så från söndag till måndag sov jag bara 4½ timme. Lite för lite men man var rejält trött på måndagskvällen ;) Kram

#7 / / Marie:

Hoppas att du fick sova

#8 / / Maja Forsberg:

Vilken fin katt!

Kram - jaggerdigminmorgon.blogg.se