När man blir sådär glad

 
 
Hej hopp!
God kväll min vän. Hoppas att allt är väl ?
 
 Här flyter dagen fram i ett lugnt och behagligt tempo. Vi bara njuter av att inte göra mer än ta vara på dagen.
 
Idag har jag haft date med min goa N   ♥ 
Att ha såna där mysiga träffar Det bara behövs... 
För mej är det guld värt alltså . Man bara känner hur man tankar viktig energi  underbart!! 
 
Fixar lite innan hon kommer idag  lite och solen skiner, några minuter senare tittar jag ut och regnet  vräker ner, riktigt aprilväder o riktig kallt även idag suck 
 ja men inget att göra åt så är det och bara att acceptera 
vi myser och har det bra ändå på lediga tiden 
 
I  morgon och några dagar  är maken ledig oxå då blir det extra bra.
Får se om vi hittar på något det går bra även med   inte-så-bra-väder  är. 
 
Dukningen idag innan min väninna kom. 
Och ja  vi hade paj . glass och vaniljsås  yummi !!  när hon kom så gott men det kan ni ju  försöka tänka er för ja det glömde vi ta kort på .ha ha   :)
 
 
Tycker det är kul att duka lite fint när det kommer gäster. Ja även när det bara är vi själva som ska äta mysmiddag.
 
När det är höstkänsla ute så här inne tänder vi ljus. Många ljus...Massa ljus ..l..
Det går åt massor i olika former och sorter med doft och utan ... just L.O.V.E..I.T. !!
 
 
Att man blir sådär glad när man får en så fin flyttgåva 
TACK gulligaste du va glad ja blev så fin va.... den sånt jag gillar  ♥ ♥  det vet hon  
Se så fin den är ... 
Sen ska ja ha ett fint ljus i oxå  och budda huvuden som jag gillar 
 
 
Nu har älsklingen    ♥  kommit hem från kvällsjobbet så nu ska vi mysa 
 
Fin lillelördagskväll till er!
Njut din kväll kära du! :)
 
 
Varma  godnattis kramar!
 
 
 
 
#1 / / Lena:

Vackert dukat. där känner man sig välkommen!

Svar: tak min finaste Fin solig lördag till dej idag ska vi grillar längtar redan bort mme egnet nu o in me mera sol kramar
Ullie Webersköld

#2 / / Anonym:

Vad fint du gjort! Viktigt att tanka energi och mysa. Nu är det dags att plocka fram ljusen igen på kvällarna:) mysigt det med. Kram Pernilla

Svar: Mysiga goa ste du <3 <3 verkligen :D
Ullie Webersköld

#3 / / Lovisa:

Så kul att ni tar er tid att gå på dejter!

#4 / / Eva`s blogg:

Härligt med besök :) fin present o gott att äta :) mys på kramen

#5 / / Marie:

Så fint du dukat, snygga bordstabletter

#6 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

det ser dunderfint ut :D Och jag äääälskar levande ljus :D

#7 / / Meta:

Dukat fint ätit gott och fått fin present Vad kan bli bättre. Vädret då förstås. men mysa med ljus inne är inte så dumt det heller. <jag håller mig lugn med min onda and i min veranda med datorn i högsta hugg. och alla ljus tända
Ha det gott allesammans
Kram Meta

#8 / / Anonym:

Tack för en mysig stund❤️️ Kram Pilla

Svar: Darlingen .. Det gick ju !!! Duktiga dej <3 Tack själv att träffa dej ger mej energi sånt behöver ja kramar fina du <3
Ullie Webersköld

#9 / / Bambi:

så vackert dukat ju :D Gillar underläggen av typ.. kork?

Åh så mysigt :). Jättefin dukning och så underbar att få umgås med sin vän :)

#11 / / Petra Olsson:

Underbart o mysigt med fika o goda vänner och fin present du fick 💞Kram