My darlings!

 
 
 
 
 
breakfast this morning
 
 
Hi my darlings!
Glad T.I.S.D.A.G mina fina! 
 
Here’s some photos from our 
breakfast this morning
  
Mörk grå regnig tisdag här 
Vi kollar film coh myser då maken jobbar
 
Vad har ni för er idag? Hur är vädret hos er då ? lika trist ?
Idag i tidningen står det värmen kommer tillbaka nästa vecka .. ja då jobbet kallar igen
Men ... alltså bara denna värme o sol kommer igen säger jag inget mera !! 
 
Nu blir jag glad gissa vad som kikar fram ??
 
Vi är på väg ut för att njuta när solen  som kikar fram en längre stund … och sen är här middags dax ....
 så ses igen lite senare! :)
 
Kramar & Kärlek!
 
 
Publicerat i Allmänt / På bordet
Taggar: breakfast / frukost / på bordet
#1 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

hääärligt, hälsa solen :D Vi har haft storm idag, inte i ordets rätta mening, men så gott som! Blåååååsigt utan dess like!

#2 / / Lovisa (wildisland):

Vi har lika tråkigt väder här tyvärr, känns nästan som att hösten är på ingång :(

#3 / / åsa i åsele:

Hösten tycks dundra fram över hela landet.
Helt galet.

Ogillar att behöva ta på mig jacka då jag ska gå ut med the dogs en kort minut.

Jag hoppas onsdagen blir en solig fin sommardag.

kram

#4 / / Ztinas - Motivation att följa dina drömmar:

Mums vad gott!