Just because

 
Livingroom  
 
Jag kör en sååå soft start på den här dagen att jag blir stressad över mig själv. Ha, ha  :)
 
Chillar runt här i myskläder och bara är.  stort gilla på sånt 
Tog en lugn frukost och regnet smattrade på rutan så vi tänkte ha en lugn dag 
Nu har ändå lite sol kommit och skatterna är ute på studsmattan o myser 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det var dagens pics! Ett snabbt inlägg denna söndag.
 
Önskar dig en riktigt, riktigt härlig dag fylld av lyckliga stunder! :)
 
 
Nu ska vi göra lite mera nytta här 
 
Vi hörs väl lite senare då hoppas jag n tills dess får ni ha det bäst
 
På återseende alla glada och mindre glada! 
 
All Kärlek ❤️
 
 
 
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / åsa i åsele:

Jag tvingade ut Elin på promenad,
typ 10 minuter hemifrån kom regnet...
Du förstår att Elin inte blev så glad,
men vi fick ju både motion, frisk luft å en stunds samvaro utan iPad ;-)

Elin väljer soffan och iPad om hon inte har nån kompis, att gå utanför dörren vill hon icke.

kram

#2 / / Lovisa (wildisland):

Fint citat! Tror det kan vara bra för mig att tänka på som vill att saker ska hända DIREKT

#3 / / Marie:

Men så är ju söndagar =D

#4 / / FREEDOMtravel:

Skönt att starta lugnt ibland, och så fint ni har! Just idag visar jag faktiskt första delen av vår renovering, och medan det höll på var det ruskigt rörigt, men nu är det betydligt bättre ;)

#5 / / Linda:

Gud så fint det är!! Älskar ljusstakarna <3

#6 / / Mallan:

Åh men så fint du har det! :)

#7 / / Ztinas - Motivation att följa dina drömmar:

Så fint du har det!! :)

#8 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

Det ser underbart ut, och så fint när alla ljus är helt nya :D :D Mina är helt steariniga och så ^^ Men så kan det gå...

Jag hoppas att din jobbångest släpper, du förtjänar lite vila och jobbpepp :D :D