Jag orkade runt!! Inte dåligt!

 
 
Idag va det dax för BLODOMLOPPET
 härlig stämning, motion, picknick i gräset och oftast soligt väder.
 
. Hoppas att du har en bra tisdag och är vid gott mod.
 
Idag kastades jag in i vardagen igen. Klockan ringde rysligt tidigt
Kände mig inte så trött just då men nu börjar tröttheten smyga på mig. Sov dåligt inatt  som vanligt just nu 
( Full måe i dagarna oxå he he vi är många som påverkars utav den  ) 
 
Va ju knappt hemma en halv timma emellan jobbet och att jag skulle iväg igen 
Hem och göra lite mat till skatterna byta om o i väg igen 
Maken jobbar naturligtvis kväll idag o kom hem nyss lite typiskt när vi är i väg samtidigt 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Idag på fm så trodde man inte att vädret skulle bli så underbart sen  Då vräkte regnet ner och allt va mörkt runt omkring  men sen ....
Klartblå himmel coh kanon väder tills vi skulle gå . I år hade nästan 6000 deltagare anmält sej i jönköping 
och ja det va mycket folk fast roligt  Så mysigt med mina goa kolegor  ❤️
Ärligt talat kan ja nog varke röra me eller gå i morgon ... mina ben ... ja döööör... 
men Jag orkade runt!! Inte dåligt! inte dåligt utav gamle tanta inte. 
 
Godnatt och tack för mej 
Nu så går ögonen i hop hela tiden här
 
vi hörs hjärtan 

All Kärlek ❤️

 
 
 
 
 
 
 
Publicerat i Allmänt
Taggar: blodomloppet / studsmatta / ute / uteplats
#1 / / Meta:

Det där "omloppet" har jag aldrig gett mig in på.Jag nöjer mig med det som finns i kroppen hihi. Bra jobbat av dig. Nu regnar det här åxå fy så trött jag blir på regnet det kunde väl få vara så där fint som det var nu några dagar. Men det är väl bara att gilla läget och köra på.
Ha det gott nu ska jag städa mitt lilla kök
Kram Meta

#2 / / Marie:

Härligt, bra gjort