in my bedroom!

 
 
 
Hoppas att allt är väl och att ni haft en fin måndag och start på den nya veckan ! 
 
Tror nog att jag har kommit in i sånt där "  höstboa " av något slag 
Har funderingar om att göra nyt i sovrummet även i fall det va jobbigt förra gången så vill ja önska mej att 
 ha en ny säng att göra en ny gavel och kanske en ny accent färg där inne 
Det blir väl boa sej när hösten är poå intågande 
Man är hemma mera och börjar se allt runt omkring en 
 
Har ni fått lite såna känslor ännu ? Något nytt ni planerar att kanske fixa ? 
Känner att jag har inte fått till det som jag vill i vårt sovrum vill ha ombonat o fint 
grått ... usch ja vet inte... 
 
 
 
 
 
 
Idag va det så dax igen att börja skolan här 
Skatterna  va så glada och hade massa att berätta och en massa pappaer me hem .
 Hade varit så kul att träffa alla igen 
tänk att i år börjar minsta skatten i 4:an mellan skatt i 6.an och den störtsta i 8.an Alltså har verkligen inga små barn längre ingen i lågstadiet längre Tidn bara går ...
 
 
 
Nä nu blir det en snabbis in i duschen sen väntar sängen 
Ny jobbdag som väntar igen 
 
Sov sött och på återseende imorgon igen era sötnötter!
#1 / / åsa i åsele:

Hm, törs jag berätta att sedan januari 2015 har jag icke haft nån gardin i sovrummet... jag drar typ aldrig upp rullgardinen ;-)

Men allvarligt så måste jag fixa sovrummet... nån gång ;-) det är verkligen styvmoderligt behandlat.

Har Du tänkt göra om sänggaveln?

Visst var det ett jättejobb... Du är duktig Du.

I morgon onsdag börjar skolan kl 8 så idag är det sista dagen på sommarlovet.

kram

#2 / / Petra Olsson:

Så tjusigt o ljust 🌟Ja tiden går fort när de börjar skolan kram

#3 / / Sussi:

Vi har hållit på att renovera i ungefär 10 år. Vi gör allt själva så det tar sin lilla tid.
Fint och rofullt sovrum du har :) Kram

#4 / / Mallan:

Åh men så fint du har det i sovrummet, så ljust och fräscht! :)