Där nere

 
blev en vända hos oss till 
 
Hej sweeties!
God kväll min vän. Har du haft en fin dag?
Vad har ni  gjort en dag som denna? 
 
Idag har vi haft en fruktansvärt blåsig dag här 
Blev ju så glad då solen kom fram en längre tid men näää gick mest inte att vara ute då det va kallt typ 16 gr bara brrrr. Wså nä blev en kort sväng ute men glad att det lyste in sol igenom fönstren. 
 
Ja det blev in och tog lite bilder till er i stället 
 
 
 
 
Skulle gärna och heslt målat trappan vit men se nää det går inte hyresvärden me på ....
synd hade varit finare 
 
 
 
 
Ja.. Som vanligt nere i nedervåningen  är det mörkt och inga fönster och svårt att få till bilder
Vi har ju ändå vita tapeter och ljust golv men ...  
Men såhär ser de ut från vårt sovrum  ( master bedroom  :) he he  )  och bort emot trappan
 
 
 
Nu väntar maken där nere i sovrummet .. ja för att sova va trodd ni ?? he he  :) :) 
Känner mej jätte trött i både kropp o knopp så blir sängen tidigare idag 
 
Önskar dig en u.n.d.e.r.b.a.r. fortsatt bra   veckan!
 Eller ja resten utav veckan kanske man säger he he  :)
 
 
 
Och Önskar alla där ute en skön god nattsömn  och att ni har det så bra ni kan var ni än befinner er.
 
Kramar & Kärlek!
 
 
 
 
 
 
 
Publicerat i Allmänt / Hemma hos oss
Taggar: Home / desk / hallen / hemma / skrivbord
#1 / / åsa i åsele:

Absolut skulle trappen bli finare i vitt - eller varför inte bryta av med svart ;-) fast det går väl inte hyresvärden med på...

Från vårt sovrum blir det typ never in my life nå bilder ;-)
Just nu är det samlingsplats för allt sådant som blivit utrensat å som inte har någon plats å dessutom ska vissa saker kastas, skänkas å så där Du vet ;-) inte kul...

Mina föräldrar har ju typ bara mig,
ja jag har syskon, närmaste bor ungefär 15 mil härifrån å den andra i Stockholm, men de kommer ju inte hit för å hjälpa till direkt.
Min storigaste syster med son skulle komma upp idag, sonen Elins kusin är typ 27 år så inte så skoj för Elin... nåväl, igår körde jag min mor på ICA efter vi kom hem från Vilhelmina så hon kunde handla för å kunna fixa go maten till syster å hennes son,

Pappa fyllde ju år förra veckan å mamma nästa onsdag så det skulle ju bli födelsedagsfirande :)

Idag ska Elin på skattjakt :)
Sedan ikväll har ju vi doggis jag å Frost på Brukshundsklubben :)

kram

#2 / / Eva`s blogg:

Ja jag håller med vit trappa hade varit wow :) men vad gör man om man inte får ha ha ha här blåser det mkt oxå men vad gör det då man är ledig stor kram fina

#3 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

Vad synd att ni inte får måla trappan :) men härliga bilder från under trappan i alla fall!

#4 / / Jennifer Queen:

Svar: Åh vad kul att du med gjort det 😀 Tack detsamma och tack snälla 😘

#5 / / Lovisa (wildisland):

Det har varit såå blåsigt här också! Jag drog på en löptur; det var riktigt jobbigt i motvind men sen flög jag fram ;)

#6 / / Meta:

Så fint skrivbord passar ju perfekt där. <lite får man stå ut med när man hyr.
Trappen är ok tycker jag till det andra vita .
Ha det gott i rusket värme väntas sägs det.
<kram Meta

#7 / / Sofia:

Denna är från Oumph så gjort på soyaprotein. Tycker den är precis lagom i styrka, min mage är känslig så kan inte äta för starkt så det är toppen :)

#8 / / Maja:

Vad fint det var!

http://jaggerdigminmorgon.blogg.se

#9 / / anette:

Ja nu känns det höst men jag är inte klar med sommaren än, jag vill ha mer sol. Kram Anette

#10 / / Marie:

Trappen hade såklart varit finare som vit, men så fin liten mysig skrivbordshörna ni fått där

#11 / / Biggeros:

Så smart att placera skrivbordet under trappan!! Trappan behövs inte målas. Kram på dig😚😙

#12 / / Sussi:

Men oj vilket fint skrivbord! :)
Här har det också blåst som bara den i två dagar. Solcellslampor och annat har farit runt på tomten! Tycker det är lite läskigt när det friskar på så där mycket.. Kram

#13 / / Ztinas - Motivation att följa dina drömmar:

Känner mig också trött idag. Kanske beror på det riktiga höstvädret som varit här idag.
Hoppas allt är bra med dig!