After Work & Sorgligt

 
 
På AW hemma hos goaste SARA med kollegorna
&
Ibland känns livet orättvist ..... 
 
 
 
 
Imorgon är det Fredag  och helg igen mina vänner. Mysigt . Och så är det Valborg på det. Har ni något särskilt bestämt?
 
. Finner ingen direkt  ro att parkera  mej i soffan idag... 
 
Hem sent i från AW med underbart goa kollegor.. 
Har haft hur mysigt som helst och skrattat och ätit god mat så härligt att bara umgås och va 
LOVE THEM!!! 
TACK för detta goa mysiga det måste vi göra om snart .. 
 
 
 
Mysig Välkomst Drink när vi kom 
 
 
Alltså typ Hur mycket god underbar mat som helst 
Man tar igen fast man inte ska... ha ha det såååå gott alltså 
 
 
 
 
Sorgligt ja... 
 
Idag tog den där hemska cancern ännu ett liv !!!! 
Han va inte äldre än mej och har två barn!! 
Livet känns så fruktansvärt hemskt att det ska drabba och att denna hemska sjukdom ska finnas 
Ta död på allt ... Känns samtidigt alltid som att jag får skuldkänslor igen .. 
Här gnäller jag om min onda rygg coh så dör folk i cancer som man känner igen ??!! 
Vet man inte ska ha skuld känslor men ändå svårt. Sånt där sätter sej i mina tankar o ja  grubblar ... igen  så typiskt mej !! 
 
Idag som ja ändå haft en rätt ok jobb dag fast med mycket ond ryggvärk och ändå överlevt liksom sen en mysig kväll med goa kollegorna Kan ju inte bli en bätre dag ..
 
 
Hoppas på en smidigare dag imorgon  och att vädret blir bättre bums. Är så ofantligt trött på att frysa nu och allt himla regnande
 
Nu dax att prata det sista med älsklingen här
Bra film på Tv men snälla Ullie det är jobb dag i morgon och du är så trött Lägg dej Bums!!  :) 
 
. 
 
 
 
Publicerat i Allmänt
Taggar: afterwork / aw
#1 / / Eva`s blogg:

usch ja hemskt ..händer för ofta tyvärr. Men mysigt med dina kolleger :) hoppas du får en fin fredag kramen

#2 / / Days by Johanna:

Mysigt med AW med kollegor, massa god mat ser jag

och på det andra säger jag fuck cancer!

Tack snälla för du röstade på mig! :)

#3 / / åsa i åsele:

Ja usch fy å blää huvva fuck cancer :(

Så härligt att Du fick så positivt avslut på torsdagen, så glad för Din skull <3

kram

#4 / / Biggeros:

I hate cancer!!
Visst är det orättvist att så många unga människor stryker med. Man ska inte klaga då om man har lite hallux valgus smärtor efter en heldag med högklackat på stan. Trevlig helg min vän

#5 / / Petra:

Åh jäkla Fuck cancer skit ,men annars såg det mysigt ut stor kram fina 💞💞💞

Mysiga bilder men så hemskt med resten :(.

#7 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

usch så fruktansvärt!

#8 / / Sussi:

Vad mysigt det såg ut med AW :)
Jag tror nog inte någon person är skonad från den skitsjukdomen. Antingen har man känt en nära och kär som drabbats eller så har man drabbats själv. Det är så fruktansvärt.. Stackars familj.
Kram

#9 / / MATILDA:

Vad kul och så gott :D