Jag struntar faktiskt i ...

 
Hoppas att du mår bra och att allt är väl ?
Att ni haft en jätte bra tisdag. 
 
Trodelidooo Darlings!! 
 
 
Hörrni Visst ni att det är KAFFETS dag idag
Ha ha nää inte ja heller förräns för en sväng sen o då är kl strax 24 här  :)
 
 
Hur ni det denna sooliga spetembertisdag!? Känns som att sommaren kom tillbaka lite här  helt plötsligt vääldigt härlig luft  ute och det säger man ju inte nej tack till direkt
Klarblå himmel gör mej så himla GLAD!! 
 
 
 
 
Mååååste bara säga... att jag typ struntar i de som säger man inte ska ha ljung inne 
För mej betyder det höst !! JAG tycker det är Jätte fint!! 
 
Alltså dessa "skröner om död om man tar in det "" 
Det va förr i tiden . !!  Då tyckte ju en del att man inte skulle ha liljor , krysantemum eller ja flera st 
Jätte fina blommor inne som då betydde begravningsblommor.. Jag blir sur och tycker att dessa blommor är underbara vilka de än är och liljor som dessutom är såååå inne nu om man säger så ???
 
 
 
 
Nu får var och en av er en bamsekram och jag ska hoppa i kojset.
Lång jobb dag som vanligt i morgon .
Ha nu en skön kväll, så hörs vi imorgon igen!
 
På återseende!
 
Puss på er & Kram mina finisar!
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Bellah - livet i USA:

Så himla fint!

#2 / / åsa i åsele:

Vadå har Du fått nån dum kommentar om att Du har ljung inne?

Liljor tillhör ju mina älsklingsblommor :)
Dock gillar jag inte gula blommor, ja Tussilago är okey ;-)

Idag ska vi till veterinären med Bullen,
lite jobbigt då det blir bilkörning i timmar då det är 12 mil enkel väg. Men Bullen gillar att åka bil så det underlättar.

kram

#3 / / Eva`s blogg:

Ja jag tycker oxå det är så vackert med ljung :) så ha du det inne för det är ju du som skall tycka om det ...kram ha en fin dag