Visste ni ? & Support hjälp

 
Visste ni dagen  är En av de viktigaste på året
 9 oktober, är det Äggets Dag :) 
 
En dag som firas i över 80 länder för 20:e året.  hipp hurra! 
Älskar verkligen ägg och det är det bästa till helgfrukosten eller en ledig dag som idag 
 
 
Har det infunnit sej några fredagsfeelings hemma hos er ännu ? 
Här kommer det som vanligt bli lite fredagsmys med familjehäng och gott att äta och dricka 
 
Njut fredagen och helgen mina vänner, och på återseende!
Vi hörs! Kram på er!

Skickar med mitt inlägg från FB idag oxå gillar det massor ha ha 

Alltså här har ja fått mej fredagens skratt . Har lånat av goa Maria...
alltså förstår mej inte på folk ...

SUPPORTENS VARDAG
Supporten: Vad kan jag hjälpa till med? 
Kunden: Jag håller på att skriva mitt första mail och jag har skrivitbokstaven a men hur skall jag göra för att få till den lilla cirkelnruntomkring?
Supporten: Är markören fortfarande där? 
Kunden: Nej, jag är ensam här. 
---------------------------------------------------------- Och nästa kund kunde inte koppla upp sig. Supporten: Är du säker på att du använt rätt lösenord? 
Kunden: Ja jag såg när min arbetskamrat skrev in det. 
Supporten: Kan du säga mig vad lösenordet var? 
Kunden: Det var fem små stjärnor. 
---------------------------------------------------------- Supporten: Nu skall vi se hur ditt system ser ut, klicka på 'den härdatorn' 
Kunden: Men hur skall jag kunna göra det härifrån? ---------------------------------------------------------- 
Kunden till Hewlett Packardsupporten: Min laserskrivare är trasig. Supporten: Vilken modell har du? Kunden: Det är en Hewlett Packard. Supporten: Jo, jag förstår det. Är det en svartvit skrivare? Kunden: Nej, den är beige ---------------------------------------------------------- 
Kunden till Tele2supporten: Jag har köpt internet och vill ha hjälp. Supporten: Ok, hur långt har du kommit i installationen? 
Kunden: Jag har packat upp lådan med internetet i Supporten: Ok, har du anslutit alla sladdar och slagit på datorn? 
Kunden: Slagit på datorn? Jag har ingen dator, jag har köpt internet. -----------------------------------------------------
Kunden. 'Datorn hänger sig hela tiden.' Supporten 'Har du många fönster öppna?' Kunden: 'Nej, men dörren står lite på glänt....

 

 

Publicerat i Allmänt
Taggar: support
#1 / / Natalie Salazar:

ååh idag är det ju äggens dag hihi

#2 / / Anonym:

O M G :D


svar Vanligtvis kommer första snön i slutet av oktober,
det har dock hänt att vi fått snö redan i mitten av september...

kram

#3 / / åsa i åsele:

Å så klart var det jag som blev anonym...

#4 / / www.badtant.bloggo. nu:

Ha,ha...Tack för det. Ägg äter vi nästan varje frukost....om det är bra vet jag inte men att det är gott det vet jag.
Ha en fin helg.

#5 / / Fru P:

Totalt missat att det är Äggets dag, och inte har jag ätit något heller :)

Hoppas du får en fredagkväll och hoppas min länk funkar nu :)

Kram

#6 / / Petra Olsson:

Haha det finns dagar till allt tydligen 😆Fick mig ett gott skratt nu 😍👍