Måste samla ...

 
 
 breakfast this morning
 

Glad middag Darlingar!

 
Sitter här med tända ljus Måste mysa när jag är ledig. Massa Doft ljus 
Alltså va ju tvungen att visa er lite inspiration innan ja gjorde morgonens inlägg . vad gillade ni den ?? 
Alltså jag säger bara LOOOOVE IT!!! 
 
 
 
Söta SELMA "semlan" gos
 
Känner mej som SIGNE idag totalt slut 
Känner att jag måste försöka samla energi när jag är ledig när det är mörkt redan kl 14 här .. suck 
 
 
 
Mycket att fundera på nu .. usch va det är jobbigt !!!!! 
 Tack för era rara ord som så ofta ramlar in bland kommentarerna. Så glad att ja har er som peppar 
 
Nä nu måste ja ta tag i dagen här om något ska bli  gjort här 
snart trillar skatterna in en efter en
 
Ha en fin eftermiddag och kväll, så hörs vi
 
 Önskar dig en fantastisk torsdag fylld av positiv energi!
 
Pepp, pepp!!! :)
 
Kramar & Kärlek!
 
 
 
 
 
#1 / / åsa i åsele:

Så fina bilder på söta kattor <3

#2 / / Natalie Salazar:

ååh mums med frulle, jag som missade den imorse hemma :( men åt lite yoghurt på jobbet :P

#3 / / Sussi:

Åhh vilka underbara kattbilder!
Frukosten såg inte helt fel ut den heller :)

Önskar dig en kanondag

#4 / / Mirre:

Söt missen och så god frulle