En joy

 
Gulligaste pyntningen med filtfigur i grått
 

Hej Darlings!

Trodelidooo ! 

 Allt väl hos er ?
Hoppas ni har en fin lördag! 
Har ni startat Adventshelgen med några pepparkakor och glögg kanske 
Det finns vissa saker man förknippar mer med julen än andra Som GLÖGG ex .... mums med doften utav varm glögg ...  Sitter här nu med en rykande kopp för att bli varm . 
 
Nu börjar för min del ändå en liten julfeelingen smyga sig på
 
Har ni oxå börjat plocka upp lite? Det är nog mycket ljusstakar och stjärnor som gör sitt till 
Men även en del tomtar kommer fram me inte så mycket färg på . 
 
Har er dag varit bra ? 
Har varit en jobbig dag på jobbet men kul ändå som vanligt 
 
 
 
 
 
 
 
Haft en lång jobb dag och åkte iväg på  massa fix när jag kom hem så nu är jag helt slut. 
 
Blir till att kika färdigt på filmen med maken älskling och sen blir det nog sängen 
Natti Natti mina vänner 
Fortsätter sitta här och skrålla bland "mina sidor" en sväng till  som alltid först
 
Nu önskar jag er en fortsatt härlig helg! 
Nu kallar sängen på mig, sov sött!
 Ha en skön afton och på återseende imorgon.
 
Kramar & Kärlek!
 
 
 
 
#1 / / Sussi:

Så fort julpyntet kommer fram börjar det kännas som lite jul. Tycker det är så mysigt att få lite extra ljus i fönsterna :)

Kram

#2 / / Mikaela:

Så fint :D

#3 / / Eva`s blogg:

såå fina tomtar :) önskar dig en fin advent kramen

#4 / / åsa i åsele:

Fina tomtar.

Jag hoppas Du har en fin 1a advent, kram

#5 / / Mirre:

Trevlig första advent till er