more energy and inspiration

 
 
Älskar SYRENER !!
 
God måndag min vän.!!
Hoppas att du har haft en bra helg och att veckan börjat på bästa sätt.
Hääärligt med ny vecka! 
 
Usch vilken tråkig och regnig Måndag, nu får vädret faktiskt ta och vända tycker jag, sol och varma dagar vill vi ha!
Här regnar det  från och till idag och känns knappt som solen gått upp, segt!! Hoppas vi får lite sol snart över hela landet!!

 Nu känner jag mig alldeles ypperligt redo för sängen, mina damer och herrar så kort inlägg idag 

Ska försöka få mej några timmar så jag får lite mera energi och inspiration i morgon . 

see u tommorow!!

…zzz…

Sweet dreams sweeties!

I morgon är en annan dag…!

 

 

Publicerat i Allmänt
Taggar: blommor
#1 / / Inredning och Guldkanter:

Vilken fin bukett! Jag älskar syrener! Än har de inte börjat blomma hos mig. Läste längre ned att du gjort en knäoperation. Det är det mest smärtsamma man kan göra har jag förstått. Min make gjorde en " mindre" variant och vart riktigt dålig. Vet inte hur stor du gjort men ont gör det ju i allafall kan jag förstå. Kram Pernilla

#2 / / åsa i åsele:

Idag tisdag är det då dax för ett besök hos Osteopaten i Vilhelmina igen.
Får se om det blir ett besök på ortens blomsterland jag skulle ju vilja ha lite blomster där ute ifall det nu blir varmare framåt juni.
Ha en fin tisdag, kram

#3 / / purposes.blogg.se:

Jag tycker också det borde vända :o Både igår och idag har dte varit tråkigt grått och trist :(

#4 / / Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

Syrener luktar så himla gott. Här är de inte helt utslagna, i alla fall de buskarna jag stött på.

Nej vart är det fina vädret? Vill ha sommar nu. Jag har inte ens börjat sitta på vår balkong ännu och då har den ändå bästa solläget..